Yep, hij heeft mij gevraagd om wat reclame te maken. Als er iemand geïnteresseerd is om een bepaalde types te testen, dan kan je dit op voorhand laten weten via mail, zodat je dan niet te lang hoeft te wachten om deze te testen.VTom wrote:11 & 12 december is het testweekend bij DAAN fietsen (trek)
http://www.daanfietsen.be/default_cd.asp?lng_iso=NL
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- svekken
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik ben al ingeschrevensvekken wrote:Yep, hij heeft mij gevraagd om wat reclame te maken. Als er iemand geïnteresseerd is om een bepaalde types te testen, dan kan je dit op voorhand laten weten via mail, zodat je dan niet te lang hoeft te wachten om deze te testen.VTom wrote:11 & 12 december is het testweekend bij DAAN fietsen (trek)
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Het zou misschien wel handig zijn moest den Daan op zijn website aangeven welke types er kunnen getest worden... Ik zou graag de Trek Superfly 100 (Gary Fisher collection) testen bvb, maar ik vrees dat dat niet gaat lukkensvekken wrote:Yep, hij heeft mij gevraagd om wat reclame te maken. Als er iemand geïnteresseerd is om een bepaalde types te testen, dan kan je dit op voorhand laten weten via mail, zodat je dan niet te lang hoeft te wachten om deze te testen.VTom wrote:11 & 12 december is het testweekend bij DAAN fietsen (trek)
Kzal hem eens een mailke sturen zie
- svekken
- Mountainbiker
Hij heeft mij verzekerd dat alle trek fietsen te testen zijn, maar dat hij graag op voorhand weet wat je wil testen.Kristof Huyck wrote:Het zou misschien wel handig zijn moest den Daan op zijn website aangeven welke types er kunnen getest worden... Ik zou graag de Trek Superfly 100 (Gary Fisher collection) testen bvb, maar ik vrees dat dat niet gaat lukkensvekken wrote:Yep, hij heeft mij gevraagd om wat reclame te maken. Als er iemand geïnteresseerd is om een bepaalde types te testen, dan kan je dit op voorhand laten weten via mail, zodat je dan niet te lang hoeft te wachten om deze te testen.VTom wrote:11 & 12 december is het testweekend bij DAAN fietsen (trek)
http://www.daanfietsen.be/default_cd.asp?lng_iso=NL![]()
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Perfectsvekken wrote:Hij heeft mij verzekerd dat alle trek fietsen te testen zijn, maar dat hij graag op voorhand weet wat je wil testen.Kristof Huyck wrote:Het zou misschien wel handig zijn moest den Daan op zijn website aangeven welke types er kunnen getest worden... Ik zou graag de Trek Superfly 100 (Gary Fisher collection) testen bvb, maar ik vrees dat dat niet gaat lukkensvekken wrote: Yep, hij heeft mij gevraagd om wat reclame te maken. Als er iemand geïnteresseerd is om een bepaalde types te testen, dan kan je dit op voorhand laten weten via mail, zodat je dan niet te lang hoeft te wachten om deze te testen.![]()
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Heuveltjes ... daar hou ik vanTimDC wrote:@gun666 , Gunther volgende week is het Zandhoven, die toch waar we vorig jaar op den apres uitgebreid kunnen genieten hebben van het zicht op dat prachtig heuvellandschap![]()
![]()
Daar ga ik volgende week zondag naar toe, voor een lange aprés!!!
@Kristof .... ik heb daan ook gevraagd een superfly te testen