28/11/'10 De LOTTO PANNE BEACH ENDURANCE

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
chrisDP
Mountainbiker

Post by chrisDP »

met die golfbrekers moet je niet onmiddellijk rekening houden in De Panne...
Er zijn er geen !! :lol:
wel rekening mee te houden : de miljoenen kleine schelpjes, wij noemen ze aan de kust niet voor niks 'mesjes'.
Het gewicht van de rijder speelt volgens mij inderdaad een zeer grote rol.
Ik weeg zelf 80 kg en voel me het beste bij 1.8. Als ik lees dat anderen genoeg hebben aan 0.6 dan kan dat heel goed mogelijk zijn, maar ze zullen dan ook wel geen 80 kg wegen.
Maar Polletje, Sliekfretter en nog een aantal anderen : we zullen het nu zondag al eens proberen en zien hoever we geraken.

Geïnteresseerden, we hebben er nog een aantal nodig die willen koptrekken =D>
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

chrisDP wrote:Geïnteresseerden, we hebben er nog een aantal nodig die willen koptrekken =D>
kwart voor negen aan de brasserie de james in zeelaan de panne
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

polletje wrote:
chrisDP wrote:Geïnteresseerden, we hebben er nog een aantal nodig die willen koptrekken =D>
kwart voor negen aan de brasserie de james in zeelaan de panne
of te vieren aan de velorekken
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

dude wrote:Nog een vraagje ivm banden;
Echte strandbanden lijken mij niet echt bruikbaar op ander terrein zodat ik twijfel om er speciaal te kopen voor een misschien eenmalig exploot :lol:
Zijn furious fred banden van swalbe een alternatief? Hoe zijn deze op het strand? Groot verschil met "echte" strandbanden?
Nu heb ik Nobby nic zitten maar die er op laten zal wel geen goed idee zijn zeker?
Met FF is het zeker te doen, ne copain van mij gebruikte ze in Knokke begin dit jaar... Met NN ga je nog een Bobcatje moeten huren om je af en toe weer uit te graven #-o... Nee, tzal ook wel gaan daarmee, maar ideaal ist nie echt...
chrisDP wrote:met die golfbrekers moet je niet onmiddellijk rekening houden in De Panne...
Er zijn er geen !! :lol:
wel rekening mee te houden : de miljoenen kleine schelpjes, wij noemen ze aan de kust niet voor niks 'mesjes'.
Het gewicht van de rijder speelt volgens mij inderdaad een zeer grote rol.
Ik weeg zelf 80 kg en voel me het beste bij 1.8. Als ik lees dat anderen genoeg hebben aan 0.6 dan kan dat heel goed mogelijk zijn, maar ze zullen dan ook wel geen 80 kg wegen.
Maar Polletje, Sliekfretter en nog een aantal anderen : we zullen het nu zondag al eens proberen en zien hoever we geraken.

Geïnteresseerden, we hebben er nog een aantal nodig die willen koptrekken =D>
Als je er 2 Vrienden van de Wakke Ondergrond ziet rondcrossen, kruip maar int wiel, want we zijn daar voor dezelfde reden.
el stevo
Mountainbiker

Post by el stevo »

ik kom zondagochtend ook verkennen, maar ik ga der geen uur op plakken. ik geraak er toch nooit op tijd :lol:
chrisDP
Mountainbiker

Post by chrisDP »

veel later dan 9 uur moet je op het strand niet meer beginnen of je zult je zwembandjes moeten meebrengen. (laag water om 7 uur)

@foxy : om vier uur sprak ik af met de meisjes maar van mijn vrouw mag dit nu ook niet meer [-X
yipman
Mountainbiker

Post by yipman »

Maandag ingeschreven en betaald - woensdag 17 11 op de lijst van de ingeschrevenen - bij de up-date van 19 11 opeens verdwenen van de lijst - iemand anders met hetzelfde probleem ?
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

yipman wrote:Maandag ingeschreven en betaald - woensdag 17 11 op de lijst van de ingeschrevenen - bij de up-date van 19 11 opeens verdwenen van de lijst - iemand anders met hetzelfde probleem ?
Inderdaad had 913 deelnemers geteld begin deze week , nu nog 728 , zal morgen eens informeren hoe dat komt naar iemand die in de organisatie zit en die morgen met ons meerijd op het strand voor de beachtraining
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

yipman wrote:Maandag ingeschreven en betaald - woensdag 17 11 op de lijst van de ingeschrevenen - bij de up-date van 19 11 opeens verdwenen van de lijst - iemand anders met hetzelfde probleem ?
voor alle vragen& info : sport@depanne.be

tony marleen steven en de rest zullen junder wel helpen
BONGOLERO
Mountainbiker

Post by BONGOLERO »

=D> =D>

Lijst deelnemers en betalers voor De Panne is aangepast op 19 november....
Op vrijdagavond en zaterdag stond er een verkeerde lijst op hun website.....
DEZE LIJST IS INMIDDELS AANGEPAST !!!
Op maandagavond komt er een nieuwe update....

Succes aan alle deelnemers en elk zegge het voort !!!!!
Post Reply