naast de start slapen zal moeilijk zijn aangezien die helemaal in het centrum van daun is.wd wrote:Ik ga met een tent, plaats voor 4 man. Kent er iemand daar een camping, of mag je naast de start gaan staan (zoiets gelijk in La Reid)?
Moesten er uit de regio Antwerpen (Kontich) zijn die meewillen.
Laat maar iets weten.
Willy
vulkan eiffel marathon 2004
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Ikke
en ook
want net gechecked en mijn inschrijving is in orde.
Startnummer: 605
Weet er iemand of er in Daun een vast parkoers is ? ik ga er van twiekent naar toe en zou de streek eens willen verkennen.
Of is er een plaatselijk clubke dat de zondag gaat rijden ?
Of zijn er geführte Touren auf Sonntag ?
Startnummer: 605
Weet er iemand of er in Daun een vast parkoers is ? ik ga er van twiekent naar toe en zou de streek eens willen verkennen.
Of is er een plaatselijk clubke dat de zondag gaat rijden ?
Of zijn er geführte Touren auf Sonntag ?
Ik kan u verzekeren als ge ne mindere slaper zijt,da ge weinig nachtrust zal hebben.Oordopjes is alvast een must en er komt tot ongeveer een 2u in de nacht nog volk toe. Heb vorig jaar slechts een 4 tal uurtjes geslapen met oordopjes, en ik ben iemand die normaal overal slaapt.phille wrote:overnachten in die sporthal is dat af te raden voor gevoelige slapers ? Ik slaap overal (wherever I lay my head) maar er zijn er andere waarmee ik oprij die wat gevoeliger zijn voor nachtelijke piesacties en prrrrt geluiden