Za 20/11/2010 Paal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
focuske
Mountainbiker

Post by focuske »

bij leven en welzijn staat het als een PAAL boven water dat ik afkom,zo nat als in bazel vorige week kan het niet zijn.
gema007
Mountainbiker

Ik heb er weeral zin in

Post by gema007 »

Hoi iedereen ,

Hoe ziet er parcours er tot nu toe uit?
Kan iemand een update geven au.b.
Want ik wil niet verzuipen.
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

die vraag stel ik mij in de winter nooit. ook niet na de zondvloed die we nu gehad hebben. in de winter is het toch negen kansen van de tien op 50% van het parcour vettig of modderig. enkel bij vries weer stel ik mij
de vraag of het wel verantwoord is om te vertrekken.... maar meestal vertrek ik toch.. hihi
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Heb gisteren in Diest, Schaffen en een stuk in Paal gereden en ik moet zeggen dat het nog wel meeviel?! Maar een paar stroken platte moos tegengekomen, maar 't viel wel mee!
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

't is al een heel week droog. Er moet toch al heel wat opgedroogd zijn denk ik, niet ? Jammer dat er geen enkele respons van de organisatie zelf is. Heb er een mailtje naar gestuurd, maar daar tot nu toe ook nog geen antwoord op gehad
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

1 weekend sla ik over door het regenweer en de slijk :oops: ,maar zaterdag is het terug actie!!! :bounce:
Kid
Mountainbiker

Post by Kid »

Vandaag hebben we het parcours verkend en het is bijna volledig droog. Zelfs het stuk langs de zwarte beek is goed berijdbaar. De zware stukken op de Klitsberg en de Busselberg blijven moeilijk, daarom zijn het ook bergen. De Hooilandse berg valt er tussen uit. Deze is afgesloten en nog alleen toegankelijk voor wandelaars.
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Misschien vrijdag of zaterdagvoormiddag nog is een update na het afpijlen?
Deze tocht lijkt me leuker als die in sunparks, wegens wat hellingkjes.Zit er veel bos in of zijn het voornamelijk veldwegen?
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

Kid wrote: De zware stukken op de Klitsberg en de Busselberg blijven moeilijk, daarom zijn het ook bergen.
#-o
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Ik kom. Zal deugd doen na een bikeloos weekend vorige week. En van wa modder en spierpijn zijn we niet vies
Post Reply