Benieuwd hoe ik als Waaslander de hoogtemeters ga verteren ...
Zo 21/11/2010 Roosdaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
beste vrienden,
'k ben net aan de Dender in Okegem gepasseerd, daar waar ze dit weekend bijna verzopen. ge kunt weer door op straat, ge kunt het jaagpad weer zien liggen, ja zelfs de oevers van de Dender zijn weer zichtbaar. ze hebben iets verderop blijkbaar de sluizen opengezet.
het water trekt dus weg ... en da's dus zeer goed nieuws
normaal gezien moeten jullie maar 300m over het jaagpad naast de Dender. moest nu blijken dat het toch niet te doen is (ge weet nooit in dit apeland), geen nood, we hebben hier mogelijkheden zat om een nieuwe lus te maken. Geen baggerstukskes noch zwempartijen dit weekend !
trouwens het gedeelte langs de Dender, is nog geen 1% van het parcours. de overige tracks liggen er goed berijdbaar bij. Voor de bikers onder ons die hier nog nooit gereden hebben, deze tip : DOSEREN of voor ge het goed beseft heb je geen pijlen meer
ik hoop jullie a.s. zondag allemaal te mogen begroeten in Pamel-city.
PS : ikzelf zit aan de inschrijvingen (achter diene pc van HP).
'k ben net aan de Dender in Okegem gepasseerd, daar waar ze dit weekend bijna verzopen. ge kunt weer door op straat, ge kunt het jaagpad weer zien liggen, ja zelfs de oevers van de Dender zijn weer zichtbaar. ze hebben iets verderop blijkbaar de sluizen opengezet.
normaal gezien moeten jullie maar 300m over het jaagpad naast de Dender. moest nu blijken dat het toch niet te doen is (ge weet nooit in dit apeland), geen nood, we hebben hier mogelijkheden zat om een nieuwe lus te maken. Geen baggerstukskes noch zwempartijen dit weekend !
trouwens het gedeelte langs de Dender, is nog geen 1% van het parcours. de overige tracks liggen er goed berijdbaar bij. Voor de bikers onder ons die hier nog nooit gereden hebben, deze tip : DOSEREN of voor ge het goed beseft heb je geen pijlen meer
ik hoop jullie a.s. zondag allemaal te mogen begroeten in Pamel-city.
PS : ikzelf zit aan de inschrijvingen (achter diene pc van HP).
- overdrivex
- Mountainbiker
Post by overdrivex »
Een delegatie van S-BIKES uit idegem zullen er ook bij zijn! We kijken er al naar uit, dit zal als we de weerkaarten mogen geloven het droogste tochtje worden in weken voor ons 
Veel volk gewenst alvast and see you sunday!!!!
Veel volk gewenst alvast and see you sunday!!!!
Deze is nog optimistischerRaffie wrote:volgende de site van HLN, is de kans op regen amper 13%
wie blijft daar nu voor binnen ?![]()
trouwens, wij hebben hier massa's van dat goudgeel vocht !
Da's veel beter mijn gedacht !