Za 20/11/2010 Paal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
die vraag stel ik mij in de winter nooit. ook niet na de zondvloed die we nu gehad hebben. in de winter is het toch negen kansen van de tien op 50% van het parcour vettig of modderig. enkel bij vries weer stel ik mij
de vraag of het wel verantwoord is om te vertrekken.... maar meestal vertrek ik toch.. hihi
de vraag of het wel verantwoord is om te vertrekken.... maar meestal vertrek ik toch.. hihi
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
't is al een heel week droog. Er moet toch al heel wat opgedroogd zijn denk ik, niet ? Jammer dat er geen enkele respons van de organisatie zelf is. Heb er een mailtje naar gestuurd, maar daar tot nu toe ook nog geen antwoord op gehad
Vandaag hebben we het parcours verkend en het is bijna volledig droog. Zelfs het stuk langs de zwarte beek is goed berijdbaar. De zware stukken op de Klitsberg en de Busselberg blijven moeilijk, daarom zijn het ook bergen. De Hooilandse berg valt er tussen uit. Deze is afgesloten en nog alleen toegankelijk voor wandelaars.
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Misschien vrijdag of zaterdagvoormiddag nog is een update na het afpijlen?
Deze tocht lijkt me leuker als die in sunparks, wegens wat hellingkjes.Zit er veel bos in of zijn het voornamelijk veldwegen?
Deze tocht lijkt me leuker als die in sunparks, wegens wat hellingkjes.Zit er veel bos in of zijn het voornamelijk veldwegen?
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik kom. Zal deugd doen na een bikeloos weekend vorige week. En van wa modder en spierpijn zijn we niet vies