Waar de nieuwe Xking van continental Te koop?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Toon maar is een winkel in België waar je dat aan die prijs vindt, in het andere geval vergeet de verzendkosten er niet bij te tellen.Trevorken wrote:12.5 euro voor 200 ml tov 24.95 voor 946 ml bij Notubes.
Dus 62.5 euro tov 26.4 euro per liter.
Dan mag het echt al wel heel goed werken om dat prijsverschil te rechtvaardigen.
Bij Bikesport in Asse, klik staat adviesprijs 24 euro voor 0,5L.
Je krijgt altijd waar je voor betaalt, en als het dan 24.95 euro voor een fles water met een wit kleurtje is, is dat nog teveel. Zoals gezegd : product voor de consument dat je bij NoTubes koopt, is niet het product waar de profs mee rijden.
Ben zelf de afgelopen jaren altijd super tevreden geweest van Eclipse, wat nog een tikje duurder is dan NoZisch. Joe's NoFlats Elite Racer sealant was ook nog prima. Waar ik absoluut niet tevreden van was, was van NoTubes : 2x band van de velg gevlogen en om de haverklap drukverlies bij het op en af rijden van schuine flanken. Stond je fiets in de garage dan bleef de band de ene keer 1 week hard, de andere keer stond hij de dag erop al plat. Zeer onvoorspelbaar.
- Trevorken
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008
Ik vergelijk niet met winkels in Belgie (die zijn spijtig genoeg dikwijls vrij duur), ik zal er 3 euro bijrekenen voor de verzendingskosten. Dus nog een heel pak goedkoper.
Als ik die Nozisch ergens kan kopen wil ik hem wel eens uitproberen, maar als je met iets meer notubes te gebruiken, hetzelfde resultaat zou kunnen bekomen, dan is Notubes nog steeds een pak goedkoper.
Wanneer is dat te koop, want mijn bus notubes is bijna leeg, dus ik moet binnenkort iets bestellen.
Als ik die Nozisch ergens kan kopen wil ik hem wel eens uitproberen, maar als je met iets meer notubes te gebruiken, hetzelfde resultaat zou kunnen bekomen, dan is Notubes nog steeds een pak goedkoper.
Wanneer is dat te koop, want mijn bus notubes is bijna leeg, dus ik moet binnenkort iets bestellen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Op de flyer staat vermeld er naar te vragen bij de dealer, die kan dat zeker snel voor je bestellen. Is nog maar pas op de markt.
Voor de verzendkosten reken je best 5.95 euro in het goedkoopste geval vanuit Duitsland, er rekening mee houden dat je voor een minimum bedrag besteld. Anders komt er nog een low- value fee bij (vb : Bike Components, Chainreaction Cycles, e.d). Barracuda (mtbikers.com) vraagt bv ook 5.90 euro verzending, maar rekent dan ook nog is 3 euro verpakkingskosten.
Voor de verzendkosten reken je best 5.95 euro in het goedkoopste geval vanuit Duitsland, er rekening mee houden dat je voor een minimum bedrag besteld. Anders komt er nog een low- value fee bij (vb : Bike Components, Chainreaction Cycles, e.d). Barracuda (mtbikers.com) vraagt bv ook 5.90 euro verzending, maar rekent dan ook nog is 3 euro verpakkingskosten.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
NoZisch is vanaf volgende week woensdag 05/01/2011 te koop bij Bicycle Zone in Boutersem 
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Ik heb er zelf 6 te koop, Racesport 2.2. 4 banden nieuw, enkel gemonteerd, 2 andere 3 ritten gebruikt. De X-King banden zijn niet mijn ding.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Hoezo? En waarmee vergelijk je?madskatingcow wrote:Ik heb er zelf 6 te koop, Racesport 2.2. 4 banden nieuw, enkel gemonteerd, 2 andere 3 ritten gebruikt. De X-King banden zijn niet mijn ding.