Za 20/11/2010 Baasrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Na het lezen van het topic van vorig jaar en de vriendelijke antwoorden hier kom ik samen met mijn broer eens af. We gaan voor de 50km.

Bedankt voor de antwoorden en tot van't weekend!
tomba la bomba
Mountainbiker

Post by tomba la bomba »

hé Scheldetrappers,

vorig jaar genoten van jullie knappe tocht...!! =D>
Deze middag ben ik uit nieuwsgierigheid eens jullie nieuwe tracks gaan verkennen in het bos aan de brug van Dendermonde...wat bleek : een daad van SABOTAGE !! : in jullie nieuwe stuk en naast de brug zijn vele telenet-pijlen gewoon afgebroken en de linten weggetrokken, hier en daar liggen de afgebroken pijlen en linten weggesmeten in het bos...
triestige zaak van een MTB-hater denk ik !! Spijtiggenoeg heb ik deze randdebiel niet aan het werk gezien of 't was boksen denk ik :evil:

't zal dus opletten worden voor nog sabotage denk ik !!

Nog een tip : dat kleine stronkje tussen de bladeren midden op het pad (net voor het uitkomen van het bos aan de bevoorrading) : best duidelijk te signaleren ! Boenk derop natuurlijk en mijn knie vol op het stuur #-o zonder veel erg hoop ik (allé ik weet het al liggen hé, nu die andere 1000 bikers nog !)

Niettemin ben ik zaterdagmiddag zeker paraat en hoop ik nog wat makkers van 53x11 mee te brengen !!

Succes nog met het vele werk !!
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Blomsky, we verwachten je, je zal het je niet beklagen !

Tomba, bedankt om te verwittigen ! We hadden ook signalen opgevangen van de vriendelijke beheerder van de waterskiclub waar we onze bevoorrading ieder jaar mogen organiseren !

Geen nood, zo snel slaan ze ons niet meer uit ons lood ! En wij hebben pijlen en lint genoeg. Morgen en overmorgen zijn onze ploegen op pad op de omloop om waar nodig pijlen bij te hangen, terug recht te trekken of het lint weer aan elkaar te knopen of nieuw te hangen. Ook zaterdagmorgen doen we uiteraard nog een laatste check up !
Laat ons hopen dat het woensdagnamiddag kattekwaad was en geen MTB hater, wij proberen de mensen enkel een leuke en sportieve dag te bezorgen zonder anderen overlast te berokkenen :wink: waarom zijn er zoveel mensen die dat nog steeds boycotten en willen schaden ? :evil:
Maar nog eens: we gaan er 300 % voor en we staan klaar om iedereen zaterdag een schitterende dag te bezorgen !!!!!

En nog een laatste goed nieuwsje: ook het kritische (water)stuk voor de eerste bevoorrading aan de Moerstraat ligt er door het spel van de wind terug goed bij ! Geen water of ploeteren meer !

Morgen terug meer nieuws vanop het parcours en daarrond ! En niet vergeten, onze hoofdsponsor denkt aan jullie, denk daar maar eens over na (tot zaterdag) :wink:
slijkbijter
Mountainbiker

Post by slijkbijter »

Ik ben op dit ogenblik te ziek om te fietsen, maar ik heb goede hoop dat het tegen het weekend beter zal zijn.

Wat betreft het aftrekken van pijlen.
Tijdens een tocht onlangs in Sint-Job zette iemand van de organisatie op simpel verzoek bij de inschrijving de GPS-track van de tocht op de GPS van de mensen die het wensten. Mooi initiatief vond ik. Ontbrekende pijlen? Geen probleem meer.
Kansee
Mountainbiker

Post by Kansee »

RotstraatBiker wrote: En nog een laatste goed nieuwsje: ook het kritische (water)stuk voor de eerste bevoorrading aan de Moerstraat ligt er door het spel van de wind terug goed bij !

moerstraat in sint-gillis?
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

Scheldetrapper wrote:Het materiaal (pijlen..enz)van telenet,worden op dit ogenblik gebruikt door de organisatie in Dworp.
Het is pas vanaf dinsdag,dat wij het beschikbare materiaal kunnen aanschouwen :( ,en kunnen wij beginnen met de uitpijling van het parcours :bounce:
Wij hebben thans enkel de beachvlaggen van Telenet gebruikt en enkele banners,deze zijn maandag terug bij Telenet afgeleverd.
Pijlen, borden enzo hebben we niet gebruikt van hen en hebben we zelfs niet in ons bezit gehad.

Ons record van vorig weekend kunnen jullie al niet meer breken : het aantal liters water die er gevallen zijn #-o #-o
Veel succes !!!
Ik moet werken dus kan niet afkomen :evil:
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

Kansee wrote:
RotstraatBiker wrote: En nog een laatste goed nieuwsje: ook het kritische (water)stuk voor de eerste bevoorrading aan de Moerstraat ligt er door het spel van de wind terug goed bij !

moerstraat in sint-gillis?
Inderdaad Kansee, het stukje tussen de Denderbellestraat en de Breestraat naar Korte Moerstraat in Sint Gillis. Daar stond begin deze week nog een gigantische plas water van wat daarvoor de Vondelbeek was. Deze ochtend bleek de Vondelbeek terug binnen haar "normale" oevers te stromen. We rijden wel niet het hele stuk (ook vorige jaren niet) want het laatste stuk richting Cardis dat zou echt nog wel ploeteren zijn, maar dat doen we dus niet :lol:
RotstraatBiker
Mountainbiker

Post by RotstraatBiker »

fugitif wrote:
Scheldetrapper wrote:Het materiaal (pijlen..enz)van telenet,worden op dit ogenblik gebruikt door de organisatie in Dworp.
Het is pas vanaf dinsdag,dat wij het beschikbare materiaal kunnen aanschouwen :( ,en kunnen wij beginnen met de uitpijling van het parcours :bounce:
Wij hebben thans enkel de beachvlaggen van Telenet gebruikt en enkele banners,deze zijn maandag terug bij Telenet afgeleverd.
Pijlen, borden enzo hebben we niet gebruikt van hen en hebben we zelfs niet in ons bezit gehad.

Ons record van vorig weekend kunnen jullie al niet meer breken : het aantal liters water die er gevallen zijn #-o #-o
Veel succes !!!
We zijn vorig jaar bij jullie geweest in Dworp en jullie hebben een prachtige organisatie met een fantastische omloop waar wij enkel kunnen van dromen, daarom dubbel jammer van de zondvloed vorige week, inderdaad een triest record.
We gaan morgen Telenet camionette ophalen, we kregen ze toch niet vroeger dan donderdag, jullie waarschijnlijk ook niet ?
fugitif
Mountainbiker

Post by fugitif »

RotstraatBiker wrote:
fugitif wrote:

Veel succes !!!
We zijn vorig jaar bij jullie geweest in Dworp en jullie hebben een prachtige organisatie met een fantastische omloop waar wij enkel kunnen van dromen, daarom dubbel jammer van de zondvloed vorige week, inderdaad een triest record.
We gaan morgen Telenet camionette ophalen, we kregen ze toch niet vroeger dan donderdag, jullie waarschijnlijk ook niet ?
Wij hebben ze pas vrijdag gekregen, maar we hebben ze niet speciaal vroeger gevraagd. Uiteindelijk hadden we enkel de bidons en de vlaggen nodig. Als jullie de startboog besteld hebben, opletten want bij ons zat de motor er niet bij !! #-o
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Wil deze terug rijden vorig jaar was dit een van de betere ritten die ik al gereden heb.Bij deze terug aanwezig.
Post Reply