btw,

...kan het niet aan...kan het niet aan...hij is mentaal te zwak...
HUILEN HUILEN dat is zijn beste vak!
de persoon over wie dit gaat zal zijn muts wel herkennen ^^
Post by Cannonneke »
robin wrote:ten 1ste : mijn vorig seizoen heeft dit jaar enorm lang geduurd, al de strandraces volle bak, en deze zomer nog eens volle bak. een mens heeft een beetje rust nodig,turbomugge wrote:wss was er nie genoeg regen en wind...:)Dacuba wrote:wie stond er nu weer tijdens de wedstrijd langs de kant?
ten 2de : de strandraces hebben voor mij geen belang meer,maar toch kietelde het om mee te doen, en ik wil me voorbereiden op een lang XC-seizoen.
ten 3de : aan degene die commentaar geven!! zorg dat maar dat je kan volgen in De haan,blankenberge en Knokke !!!
ik vrees da gij ni kunt lachen of tis als t met een ander is, strandjanet. Jammer da ge uw ligstoeltje ni meehad om te kijken he. ... Kheb een zwaar seizoen gehad zegt hij mimimimimi.robin wrote:robin wrote:ten 1ste : mijn vorig seizoen heeft dit jaar enorm lang geduurd, al de strandraces volle bak, en deze zomer nog eens volle bak. een mens heeft een beetje rust nodig,turbomugge wrote: wss was er nie genoeg regen en wind...:)
ten 2de : de strandraces hebben voor mij geen belang meer,maar toch kietelde het om mee te doen, en ik wil me voorbereiden op een lang XC-seizoen.
ten 3de : aan degene die commentaar geven!! zorg dat maar dat je kan volgen in De haan,blankenberge en Knokke !!!
das wel stoer,foto's trekken achter de rug van de mensen, moest je nu nog vragen om op de foto te staan......
zo zie je maar,dat wil dan de grote jan uithangen. durven ze nog niet in je gezicht kijken![]()
er zijn er zo die zeveren en nie vooruit geraken,wel hoe meer gezever hoe vlugger ik rij,dus shoott!!!!!!!
,wie laatst lacht best lacht zeker??