14/11/2010 - Bredene strandrace

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

doel was top 100 en kben 99ste je hoort me niet klagen!

btw,

Image

...kan het niet aan...kan het niet aan...hij is mentaal te zwak...

HUILEN HUILEN dat is zijn beste vak!

de persoon over wie dit gaat zal zijn muts wel herkennen ^^
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Ik fiets altijd achter de feiten aan in zo'n strandrace omdat ik maar traag op gang geraak. Het gevolg is dat ik de hele wedstrijd alleen gereden heb om van groepje naar groepje te rijden. Toch tevreden met plaats 63 want het gevoel was goed.

Maar hoe snel rijden die eersten =D> !!
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Putkop wrote:de persoon over wie dit gaat zal zijn muts wel herkennen ^^
kvind het wel een schoon mutske van wie het ook moge zijn!
robin
Mountainbiker

Post by robin »

robin wrote:
turbomugge wrote:
Dacuba wrote:wie stond er nu weer tijdens de wedstrijd langs de kant? :wink:
wss was er nie genoeg regen en wind...:)
ten 1ste : mijn vorig seizoen heeft dit jaar enorm lang geduurd, al de strandraces volle bak, en deze zomer nog eens volle bak. een mens heeft een beetje rust nodig,

ten 2de : de strandraces hebben voor mij geen belang meer,maar toch kietelde het om mee te doen, en ik wil me voorbereiden op een lang XC-seizoen.

ten 3de : aan degene die commentaar geven!! zorg dat maar dat je kan volgen in De haan,blankenberge en Knokke !!!

das wel stoer,foto's trekken achter de rug van de mensen, moest je nu nog vragen om op de foto te staan......
zo zie je maar,dat wil dan de grote jan uithangen. durven ze nog niet in je gezicht kijken [-X

er zijn er zo die zeveren en nie vooruit geraken,wel hoe meer gezever hoe vlugger ik rij,dus shoott!!!!!!!

,wie laatst lacht best lacht zeker??
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

De fotograaf wou weten hoe licht die Geax Tattoo Light banden waren.
Bij deze:

Image
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Dieter ex Mx-er wrote:
polletje wrote:zijn er pics ?
Op de site van de Twins staan er ook foto's
Respect voor je jumps Dieter :wink:

Image
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

uncle sam wrote:Image
ZAAAALIG =D> =D>
robin
Mountainbiker

Post by robin »

sliekske wrote:
uncle sam wrote:Image
ZAAAALIG =D> =D>
nice !!!!
Obelix
Mountainbiker

Post by Obelix »

mooie foto's van de Twinclub boys =D>
Dank u :P
Parcours was mooi en uitdagend...maar dacht dat er nog een extra ronde was :oops:
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

robin wrote:
robin wrote:
turbomugge wrote: wss was er nie genoeg regen en wind...:)
ten 1ste : mijn vorig seizoen heeft dit jaar enorm lang geduurd, al de strandraces volle bak, en deze zomer nog eens volle bak. een mens heeft een beetje rust nodig,

ten 2de : de strandraces hebben voor mij geen belang meer,maar toch kietelde het om mee te doen, en ik wil me voorbereiden op een lang XC-seizoen.

ten 3de : aan degene die commentaar geven!! zorg dat maar dat je kan volgen in De haan,blankenberge en Knokke !!!

das wel stoer,foto's trekken achter de rug van de mensen, moest je nu nog vragen om op de foto te staan......
zo zie je maar,dat wil dan de grote jan uithangen. durven ze nog niet in je gezicht kijken [-X

er zijn er zo die zeveren en nie vooruit geraken,wel hoe meer gezever hoe vlugger ik rij,dus shoott!!!!!!!

,wie laatst lacht best lacht zeker??
ik vrees da gij ni kunt lachen of tis als t met een ander is, strandjanet. Jammer da ge uw ligstoeltje ni meehad om te kijken he. ... Kheb een zwaar seizoen gehad zegt hij mimimimimi.
Ge oogst idd wa ge gezaaid hebt met uw "plooier" en dergelijke uitspattingen en dan zelf ni meedoen... En dan zijn degenen die vooral voor t plezier rijden er wel he, maar staan niet langs de kant te bleiten en commentaar te geven. Da was de laatste keer da k antwoord/commentaar gaf op je, want tgeen dat uit jou bek komt is toch alleen maar bullshit. Khoop da ge snel eens een lesje in nederigheid krijgt, want kvrees als ge zo verder doet da ge snel eens tegen de lamp/iemand z'n hand gaat lopen... Tzou den eerste keer ni zijn blijkbaar.
Veel plezier in je verder miserabel leventje Robin en breekt maar potten op t Belgisch Kampioenschap (of zullen t je botten zijn?)
Post Reply