Het zal alleszins een droge dag worden dus dat wordt genieten!
Zo 21/11/2010 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Zoals in het topic van de nachttocht van Torhout al aangestip zijn er last minute enkele wijzigingen aangebracht door de regen en door eenrichtingsverkeer door wegenwerken.
Hierdoor zijn de afstanden wat gewijzigd. Onder voorbehoud van hoe snel sommige stroken opdrogen, zijn dit de nieuwe afstanden:
korte afstand : 33km (met mogelijkheid om op het laatst een zwaardere strook erbij te nemen en zo op 34 uit te komen) (betreft zone 2)
middelste afstand : 43km
grootste afstand : 53km
De bevoorradingen bevinden zich op :
voor de 33 : na 16,5 km
voor de 43 : na 26 km
voor de 53 : na 18 en 36 km
Zoals aangekondigd zitten de splitsingen al vrij vroeg. Na zo'n 4km gaat de kleine afstand weg van de twee grote. Na zo'n 17km gaat ook de middelste afstand weg van de grootste.
De lus voor de 43 en 53 omvat het Lichterveldse Veld en de Spookwegel (als hij opdroogt). De lus van de 53 omvat Veldegem, Aartrijke en het domein de Maere.
Hierdoor zijn de afstanden wat gewijzigd. Onder voorbehoud van hoe snel sommige stroken opdrogen, zijn dit de nieuwe afstanden:
korte afstand : 33km (met mogelijkheid om op het laatst een zwaardere strook erbij te nemen en zo op 34 uit te komen) (betreft zone 2)
middelste afstand : 43km
grootste afstand : 53km
De bevoorradingen bevinden zich op :
voor de 33 : na 16,5 km
voor de 43 : na 26 km
voor de 53 : na 18 en 36 km
Zoals aangekondigd zitten de splitsingen al vrij vroeg. Na zo'n 4km gaat de kleine afstand weg van de twee grote. Na zo'n 17km gaat ook de middelste afstand weg van de grootste.
De lus voor de 43 en 53 omvat het Lichterveldse Veld en de Spookwegel (als hij opdroogt). De lus van de 53 omvat Veldegem, Aartrijke en het domein de Maere.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Dit wordt normaal gezien den eersten tocht waar ik mijn nieuwe bullet camera kan gaan testen... Zal plezant worden
Ik heb hem normaal al tegen morgen, maar vrees dat ik in het donker niet veel zal kunnen doen...
Ik heb hem normaal al tegen morgen, maar vrees dat ik in het donker niet veel zal kunnen doen...