Garmin edge 605-705

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Falco Peregrinus wrote: Hey thx!
Iemand nog input over de batterij?
Stond puntje 3 er gisteren ook al? :wink:

Batterij wordt inderdaad telkens opgeladen als je je connecteert met PC/Mac, dit is dus niet te vermijden. 'k Heb 2 jaar met een 705 rondgereden en deze ging nog steeds meer dan 6 uur (langer rij ik niet) mee!
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

RigolleM wrote:
Falco Peregrinus wrote: Hey thx!
Iemand nog input over de batterij?
Stond puntje 3 er gisteren ook al? :wink:

Batterij wordt inderdaad telkens opgeladen als je je connecteert met PC/Mac, dit is dus niet te vermijden. 'k Heb 2 jaar met een 705 rondgereden en deze ging nog steeds meer dan 6 uur (langer rij ik niet) mee!
Puntje 3 heb ik inderdaad nog bijgevoegd. Thx!
pride
Mountainbiker

verbindingsfout basecamp

Post by pride »

De laatste tijd heb ik een probleem met men edge 605. Bij het verbinden geeft basecamp (werk met mac) altijd een foutmelding.

Door deze foutmelding kan ik men historiek ook niet meer in basecamp inladen. Hij meldt wel dat de transfer voltooid is maar er wordt niets ingeladen. Iemand dit probleem al eens voorgehad?

Heb wel de laatste nieuwe versie van basecamp nog niet gedownload.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

kan ik ergens de laatste versie downloaden voor de edge 705 ?? ik heb al een update gedaan maar steeds zeggen ze dat ik de laatste versie heb.
Doch heb ik toch steeds enkele problemen zoals vandaag bij het klimmen ( +- 8% ) en geeft de gradiënt -8% weer. Ook het kalibreren is niet correct heb ik al ondervonden.
Daarom dat ik graag manueel de versie zou herinstaleren of updaten, ik heb nu ( zoals velen wsl ) de 3.10 staan op het toestel.

MaC'Red 8)
Bolleke
Mountainbiker

Post by Bolleke »

MaC'Red wrote:kan ik ergens de laatste versie downloaden voor de edge 705 ?? ik heb al een update gedaan maar steeds zeggen ze dat ik de laatste versie heb.
Doch heb ik toch steeds enkele problemen zoals vandaag bij het klimmen ( +- 8% ) en geeft de gradiënt -8% weer. Ook het kalibreren is niet correct heb ik al ondervonden.
Daarom dat ik graag manueel de versie zou herinstaleren of updaten, ik heb nu ( zoals velen wsl ) de 3.10 staan op het toestel.

MaC'Red 8)
Nieuwe update hier http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=3987
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Bolleke wrote:
MaC'Red wrote:kan ik ergens de laatste versie downloaden voor de edge 705 ?? ik heb al een update gedaan maar steeds zeggen ze dat ik de laatste versie heb.

MaC'Red 8)
Thank You very much

MaC'Red 8)
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Bolleke wrote:

MaC'Red 8)
weer kl.... dat je alle instellingen van je schermen e.d. kwijt bent na de update.
KrrR,
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Is de hartslagmeter betrouwbaar?
Of valt de meting niet te vergelijken met de Polars en Suunto's van deze tijd?
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Ik heb hartslag al eens vergeleken met Polar S725 en geen verschil.
Dus zeer goed wat mij betreft.
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Knappe rappe rosse Raf wrote: weer kl.... dat je alle instellingen van je schermen e.d. kwijt bent na de update.
KrrR,
Notes:

* IMPORTANT: UPGRADING TO VERSION 3.30 WILL CLEAR ALL USER DATA.

Staat er nochtans in koeien van letters bij :wink:
Post Reply