Viperke heeft dit al eens gehad.flupke73 wrote:heeft er al iemand een snake-bite gehad met een ust-band,
(tijdens xc, free-riders zullen wel alles stuk krijgen)
Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Black shark mud enkel in de modder gebruiken, slijt als een beest op de asfalt en slipt op natte kasseien en rots.
Skinny jimmy en XLS zijn overal bruikbaar in de winter, XLS loopt iets sneller vol dan de jimmy.
De excavader gaat volgens mij iets minder vlot door de modder en slipt ook wat op natte rots.
Skinny jimmy en XLS zijn overal bruikbaar in de winter, XLS loopt iets sneller vol dan de jimmy.
De excavader gaat volgens mij iets minder vlot door de modder en slipt ook wat op natte rots.
- kristofbomans
- Mountainbiker
Post by kristofbomans »
ritchey z max, bolt goed , goede grip , ideaal en in verschillende prijsklassen. Ik heb de wcs'en op mene fiets liggen en vindt ze heel goed. Ze zijn volgens mij zelfs in verschillende diktes te verkrijgen. Volgens mij is 1.9 ideaal.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Heb vorige winter gereden met Scorpions UST en deze zijn echt super.
fieldbiker
fieldbiker
- crazy ivan
- Mountainbiker
Post by crazy ivan »
Michelin xls is de max vind ik toch een comp s durft schuiven over een wortel
een xls wacht daar toch langer mee ben nog nooit lek gereden met michelin