Zo 14/11/2010 Ichtegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tilano
Mountainbiker

Post by Tilano »

Idd prima organisatie, goed bepijld, prima bevoorading, dus een tientje, was lekker ploeteren, kontent dat ik gereden =D> =D> heb
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Nu iets meer tijd...
Deze morgen rond 8u10 in Ichtegem toegekomen. Vanuit Wortegem-Petegem (dichtbij Oudenaarde...) richting Ichtegem en hoe meer ik naderde, hoe minder erg het weer bleek huisgehouden te hebben.
Op de parking een aantal mensen tegengekomen die zeiden dat ze dus niet de enigste zotten waren :lol:
Gekozen voor de 30 km omdat ik redelijk vroeg weer thuis moest zijn.

Goede organisatie, goede uitpijling, schoon parcrous dat hier en daar eens een baggerstrook had maar vooral wonder boven wonder goed berijdbaar bleek.

Afspuitstand niet te veel druk, maar was juist genoeg. In douches idem...

Genoten van deze tocht en zeker voor herhaling vatbaar! :wink:

Merci mannen, alvast bedankt voor de inspanningen, alleen jammer van de opkomst...
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Een buikgriep hield me thuis. Jammer ... was er graag bij geweest. Maar ik had geen beetje fut meer in me na een lange nacht waar ik meer het toilet dan mijn bed zag :oops:
Tetter
Mountainbiker

Post by Tetter »

Om 8u15 alleen gestart, ik kwam van de nacht in Oostende. Heb zo eens na een paar dagen van op het randje van ziek worden, mijn eigen tempo kunnen fietsen. Heb de 30km gekozen(die er 35 waren) omdat ik in de Passim moest zijn tegen 11u30. Toch nog een avg van 22 kunnen fietsen. Het was, zoals verwacht, inderdaad zeer nat, maar het regende bijna niet tijdens de rit en dat was een pluspunt.
Hierbij ook een dikke pluim voor de organisatie die voor een mooi parcours gezorgd had. De afspuit was in orde, de douches waren op een bepaalt moment eventjes het noorden (water)kwijt, maar dat was dan ook vlug opgelost. Den après was dus ook voor mij alleen, en dus kort(1 Grimbergen), tis eens iets anders en stil. Er was niemand die zat te zagen dat lastig was en die klaagde van het water of van de wind, twas dus eens nagenieten.
Ichtegem tot volgend jaar.
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

Het was genieten he!!! :wink:
Ik ben van thuis vertrokken en na 56 km moe maar voldaan aangekomen!
Alles was te rijden, nergens voet aan de grond moeten zetten en dit alles in een heerlijk warm weertje!
Voor mij was dit een heerlijke zondagvoormiddag! :drunk:

Bedankt aan de voltallige organisatie!
Post Reply