Dus als jij kritiek geeft op een ander, moet je het zelf ook maar kunnen verdragen.
14/11/2010 - Bredene strandrace
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Lighthouse keeper
- Mountainbiker
Post by Lighthouse keeper »
Nico Berckmans rijdt 43 km/u. Straf! In werkelijkheid was de afstand maar 33 km. Voor mij was dat toch genoeg. Beter parcours dan vorig jaar!
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
toch nog een 52 e plaats kunnen behalen,na 3 stomme valpartijkes...
het was idd een mooi parcours en een leuke race...
het was idd een mooi parcours en een leuke race...
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Dan is er geen 1 gemiddelde juist bij chronorace..Foxy wrote:Die 43 per uur mag je vervangen naar 34 per uur denk ik, want 34km in 1u en 2min ... Als ik nog kan rekenen![]()
Chapeau voor Berckmans en Vermeulen die er met kop en schouders bovenuit staken. Over mijn persoonlijke prestatie ga k niet spreken, want die was uhm.. bompatempoMaar me wel geamusseerd!
- aj kwak
- Mountainbiker
Ahnee, het is op 42km berekend... wat volgens de organisatie de afstand was ?prideandglory1891 wrote:Dan is er geen 1 gemiddelde juist bij chronorace..Foxy wrote:Die 43 per uur mag je vervangen naar 34 per uur denk ik, want 34km in 1u en 2min ... Als ik nog kan rekenen![]()
Chapeau voor Berckmans en Vermeulen die er met kop en schouders bovenuit staken. Over mijn persoonlijke prestatie ga k niet spreken, want die was uhm.. bompatempoMaar me wel geamusseerd!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ze moeten 't dan maar aanpassen.aj kwak wrote:Ahnee, het is op 42km berekend... wat volgens de organisatie de afstand was ?prideandglory1891 wrote:Dan is er geen 1 gemiddelde juist bij chronorace..Foxy wrote:Die 43 per uur mag je vervangen naar 34 per uur denk ik, want 34km in 1u en 2min ... Als ik nog kan rekenen![]()
Bredene
Miljaar 2 keer serieus in't het zand gebeten gisteren.
Ik geraakte langs geen kanten door de mulle zandstroken.
Door da los zand bollen da is toch raar den ene keer lukt da maar gisteren ging het gewoonweg ni.
Hopelijk in De Panne terug wa beter..........
Vond wel da het weer tiidens de wedstrijd al bij al nog goe meeviel.
Het parkoer was zeker zwaar genoeg- enkel een 6 tal km tekort,maar ik was toch blij na het overschrijden van de eindstreep dak die ni meer moest bollen!
Ik geraakte langs geen kanten door de mulle zandstroken.
Door da los zand bollen da is toch raar den ene keer lukt da maar gisteren ging het gewoonweg ni.
Hopelijk in De Panne terug wa beter..........
Vond wel da het weer tiidens de wedstrijd al bij al nog goe meeviel.
Het parkoer was zeker zwaar genoeg- enkel een 6 tal km tekort,maar ik was toch blij na het overschrijden van de eindstreep dak die ni meer moest bollen!
- Foxy
- Mountainbiker
De gemiddeldes van chronorace liggen idd altijd wat hoger dan ze in werkelijkheid zijn, maar hier zijn die berekend op de 40/42km die de organisatie doorgaf. Wel goed voor mijne moral als ik 27gemiddeld zie staan naast mijne uitslagprideandglory1891 wrote:Ze moeten 't dan maar aanpassen.aj kwak wrote:Ahnee, het is op 42km berekend... wat volgens de organisatie de afstand was ?prideandglory1891 wrote:Dan is er geen 1 gemiddelde juist bij chronorace..![]()