Zo 14/11/2010 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Hier kom ik volgend jaar ook zeker terug rijden.

Weer of geen weer :lol:

Bepijling was tiptop in orde en dikke proficiat aan de seingevers van dienst.

En dan die bikewash.....

....zo zoude ze overal eentje moeten hebben.
Gedaan met lange rijen aan te schuiven
bikerwalt
Mountainbiker

Post by bikerwalt »

de 2 keer dat ik naar hier kom om te mtbken , heb in dejaren 80 nog gemotorcrosst op de prairiberg. Supermooie tocht spijtig van het slechte weer van afgelopen dagen,en dat er nu veel daardoor bikers afgehaakt hebben.Ik heb op de 50 km geen andere bikers tegen gekomen. Door de zanderige ondergrond was het in het bos verrassend droog.Ik heb genoten van de eerste tot de laatste meter. De bikewash was super chapeau voor de inrichters. alleen de pijlen hongen dikwijls me hun kop naar beneden, maar waren wel voldoende aanwezig. =D> =D>

Van Lommel Cycling
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

DasKonzept wrote:Toen ik nog in Geel woonde was er op de plek van vertrek een *prairieberg* naast de "ravijntjes".

Nu niets van dit alles ... !?
De 'prairieberg' ligt tegenover de Lissenvijver en daar is nu een looppiste aangelegd en dus enkel toegankelijk voor joggers.
De 'ravijntjes' liggen aan de andere kant van de Meerhoutseweg. De groene lus van de Landduinroute loopt naast de ravijntjes.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

bikerwalt wrote:de 2 keer dat ik naar hier kom om te mtbken , heb in dejaren 80 nog gemotorcrosst op de prairiberg. Supermooie tocht spijtig van het slechte weer van afgelopen dagen,en dat er nu veel daardoor bikers afgehaakt hebben.Ik heb op de 50 km geen andere bikers tegen gekomen. Door de zanderige ondergrond was het in het bos verrassend droog.Ik heb genoten van de eerste tot de laatste meter. De bikewash was super chapeau voor de inrichters. alleen de pijlen hongen dikwijls me hun kop naar beneden, maar waren wel voldoende aanwezig. =D> =D>

Van Lommel Cycling
idd, die bikewash is een handig en mooi systeem. Misschien patent op aanvragen?? :-)
Wittenburg bikers
Mountainbiker

Foto's?

Post by Wittenburg bikers »

Zeer mooie tocht! Er werden foto's genomen aan de bevoorrading, en die zouden online komen, iemand een idee waar? Het zal de moeite zijn, als we nog herkenbaar zijn natuurlijk! :lol:

Greetz,

the Wittenburg bikers
DasKonzept
Mountainbiker

Post by DasKonzept »

Wat zich aankondigde als aanrader ... werd door het geploeter een persoonlijk feit. :oops: :bounce:

Vroegtijdig moeten stoppen omdat de remblokken achteraan ijzer-op-ijzer begonnen te schuren. Het gekraak van mijn trapas zal ik daar ook wel *opgeschaart* hebben ... !?
BullSitter
Mountainbiker

Foto's

Post by BullSitter »

Hey,

weet er iemand of de foto's van bij bevoorrading online staan/komen ergens?

Thanks!
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Heeft er nog altijd niemand een linkje naar de fotos??
Post Reply