Meld hier TV uitzendingen over MTB zaken.
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Idd. Ik snap dat het wat later is geworden door de F1. En dat ze volleybal laten zien... Ok het is niet mijn favo sport maar het waren wedstrijden van dit weekend. Maar dat ze dan die voetbal van een halfjaar geleden boven de Crocodile Trophy kiezen... Dat vind ik er over!Deefke wrote:"voor het verslag van de crocodile trophy is er jammer genoeg geen tijd meer over".![]()
voor een samenvatting van het wk voetbal (oud nieuws) en dat o zo interresant volleybal hebben ze wel 2 uur over.
-
mtb1986
- Mountainbiker
Wat een ontgoocheling! Heel de namiddag den TV aangezet om dan te horen dat ze geen tijd meer hebben om de Croc uit te zenden
. Bullshit! Sporza heeft de mountainbikers weeral eens in de kou laten staan (en niet alleen de mountainbikers maar er zijn nog zoveel andere sporten die gewoon niet aan bod komen). Ik ben benieuwd wat Sportweekend gaat brengen: 1 minuutje cyclocross, 15 min. Formule 1 en 15 min. voetbal zeker ... en dat noemen ze dan een zeer gevarieerd Sportweekend. Goed bezig!
Ik begrijp heel goed dat ze niet alle sporten op eenzelfde manier aan bod kunnen laten brengen maar de voetbal krijgt toch wel heel veel aandacht. En het toppunt is dat we op europees niveau niets voorstellen. Ja dit zijn allemaal dingen die mij frustreren. Laten we maar hopen dat de komende jaren het live-streaming meer zal opkomen, dan hoeven we niet meer naar Sporza te kijken.
Ik begrijp heel goed dat ze niet alle sporten op eenzelfde manier aan bod kunnen laten brengen maar de voetbal krijgt toch wel heel veel aandacht. En het toppunt is dat we op europees niveau niets voorstellen. Ja dit zijn allemaal dingen die mij frustreren. Laten we maar hopen dat de komende jaren het live-streaming meer zal opkomen, dan hoeven we niet meer naar Sporza te kijken.
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
De kl##tzakken....
Ik neem het speciaal op om te kunnen genieten op m'n gemak....
Gezien ik vandaag zelf niet kon gaan rijden, door een ondergelopen kleder
Dan moet je horen... 'Helaas is er voor het verslag van de Crocodile Trophy geen tijd meer... u heeft dat van ons tegoed...'
Spijtig dat we maar o zo belangrijk zijn... 't is wel een Olympische discipline maar toch niet het vernoemen waard...
Ik neem het speciaal op om te kunnen genieten op m'n gemak....
Gezien ik vandaag zelf niet kon gaan rijden, door een ondergelopen kleder
Dan moet je horen... 'Helaas is er voor het verslag van de Crocodile Trophy geen tijd meer... u heeft dat van ons tegoed...'
Spijtig dat we maar o zo belangrijk zijn... 't is wel een Olympische discipline maar toch niet het vernoemen waard...
-
GM marathon biker
- Mountainbiker