Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
dus 9.35 kg voor ne fully met een alu frame?
zeer straf
, maar mij krijgen ze nooit op zo'n flux-ding, al een geluk dat smaken verschillen, want ik vind ze stuk voor stuk oerlelijk
zeer straf
[quote="klane shortwood"]dus 9.35 kg voor ne fully met een alu frame?
zeer straf
, maar mij krijgen ze nooit op zo'n flux-ding, al een geluk dat smaken verschillen, want ik vind ze stuk voor stuk oerlelijk[/quote]
Mij kregen ze daar vroeger ook niet op,tot dat nen zekere Rob mij toch kon overtuigen voor een vrijblijvende testrit.
Bij de introductie van Dw-link vond ik het model ook maar niks.
Idd. Smaken verschillen,nogal een chance.
Verdoeme wat rijden ze super die Turner's.

zeer straf
Mij kregen ze daar vroeger ook niet op,tot dat nen zekere Rob mij toch kon overtuigen voor een vrijblijvende testrit.
Bij de introductie van Dw-link vond ik het model ook maar niks.
Idd. Smaken verschillen,nogal een chance.
Verdoeme wat rijden ze super die Turner's.
- saiko
- Test team
ik heb zelf ook een kcnc crankChimaera wrote:tjah, dat zeggen ze van de kcnc ook en daar heb ik nog totaal geen last van ondervonden.saiko wrote:dat extralite crank is wel totaal niet stijf...
de newultimate is dezelfde dan degene van bor maar amper lichter dan de kcnc en een pak duurder.
dan krijg je een idee hoe stijf het extralite crank is in de 'verticale' richting
- rangeerder
- Mountainbiker
Post by rangeerder »
ik vind het een van de mooiste fully's.klane shortwood wrote:dus 9.35 kg voor ne fully met een alu frame?
zeer straf![]()
![]()
, maar mij krijgen ze nooit op zo'n flux-ding, al een geluk dat smaken verschillen, want ik vind ze stuk voor stuk oerlelijk
wel wat prijzig voor een aluminium kader.
Bij Rob ook nog...Chimaera wrote:@rangeerder - kwaliteit heeft zijn prijs hé. Ik heb geprofiteerd van de promo's bij bikeboutique €1599 in Raw, dus geen seconde getwijfeld. Ik denk dat er bij chainreactioncycles er nog een aantal staan
En gelukkig niet enkel in Raw.
Last edited by kawa on Sun 21 Nov 2010 22:39, edited 1 time in total.