Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Inderdaad ... ieder moet da voor z'n eigen uitmaken of ie al dan niet de weersomstanigheden trotseert.

Goed dat 't een mooie rit was ... nadien wel spijt dat ik niet mee ben gegaan maar ja spijt komt altijd te laat en eigen schuld dikke bult #-o :-D

Volgende week Baasrode ... jipie !
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ik zal voor volgende week toestemming vragen of het al dan niet onnozel is om te gaan biken #-o #-o
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Gun*666 wrote:Ik zal voor volgende week toestemming vragen of het al dan niet onnozel is om te gaan biken #-o #-o
Dan hangen we maar samen den onnozelaar uit ... ik ben daar goed in :lol:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

flaming_jakke wrote:Inderdaad ... ieder moet da voor z'n eigen uitmaken of ie al dan niet de weersomstanigheden trotseert.

Goed dat 't een mooie rit was ... nadien wel spijt dat ik niet mee ben gegaan maar ja spijt komt altijd te laat en eigen schuld dikke bult #-o :-D

Volgende week Baasrode ... jipie !
Inderdaad =D> En ik zeg het mijn nonkel zit in het bestuur daar en had gebeld om te zeggen dat het overal berijdbaar was anders had ik ook niet gegaan zelle

Soit nu ga ik naar de cross kijken ze
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

flaming_jakke wrote:Gisteren gehoord dat de Cisse 'm een nieuw vliegmachien heeft gekocht. =D> :drunk:

Wat is't juist geworden ? Ik ben benieuwd ;-)

De eerste 30km zullen nog pijnlijker worden :-D Als de cisse zijn benen eens laat spreken kan ik er enkel maar m'n karreke aanhangen :oops:
Cisse ne nieuwen bike :drunk:

@ Cisse wa is't geworden en show't da machien is.

Pfff en wat betreft het gaan rijden of niet, da maakt toch gewoon ieder voor zich uit zekers :wink:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

@ Gunther ben blij voor u da je geweest bent en het een mooie rit was.
Ben het met u eens da het donderdag veel slechter weer was, in Sint-Amands ook trouwens slecht weer amaai!!
Had ook wel schrik van het vele water da gevallen was,proberen volgende week toch te rijden zenne.

p.s: Je moet u niet aangevallen voelen,iedereen zegt gewoon zijn mening denk ik,al komt het soms wat brutaal over misschien.
En zoals je zef zegt iedereen kiest wat hij doet hé, ook al is het nen duren of goedkope fiets,kuisen moet je hem toch doen!!
:lol: :wink:
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

wie het schoentje past trekt het zich aan eh...heb niemand met de vinger gewezen dus dat van die onozelaar moet ge niet te persoonlijk nemen eh Gunther ?
Wie vind dat hij behoefte heeft om te gaan biken moet dat doen, het ging me hier niet over de fiets (duur of goedkoop) ah ja laat maar...het is niet de bedoeling dat we hier gaan over blijven doordrammen.
Gewoon de spons erover en volgende week met onzen dure fiets naar baasrode eh mannen :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

:bounce: =D> (o)

Baasrode it is !!
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

flaming_jakke wrote::bounce: =D> (o)

Baasrode it is !!
Als ge het maar weet,echte mannen die komen naar Baasrode :bounce:
Ik lees hier dat er klachten zijn over het broek in vlassenbroek :lol:
Neen,alle gekheid op een stokje,ik ga nog een klapken doen met onze voorzitter.
Ik ga voorstellen om aan de" wenende ent(prachtig kunstwerk)",de bikers de keuze te laten tussen road of off-road :lol:
Maar denk er aan,het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat wij dat stuk mogen gebruiken :evil:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

flaming_jakke wrote::bounce: =D> (o)

Baasrode it is !!
En ik zal er ook bij zijn :bounce: , 2weken achtereen niet biken is zekers teveel van het goede, hondeweer of niet, al moet ik met mijn zwembroek en snorkel op de fiets kruipen, ik zal er staan 8)
Post Reply