mtb scott

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

mario wrote: edit: en van dat zandkorreltje, heeft alles te maken met het feit dat je met een puntlast zit, wind is uiteraard een algemene vlakke belasting.
Ok, correctie, glas buigt niet zo makkelijk, is dat beter? ik bedoelde met glas kan niet buigen dat op de plaats waar dat zandkorreltje zit steunt het glas, dus het gewicht dat op het glas staat wordt gedragen door die enkele punten waar het steunt, de rest van de rand van het glas wordt dus naar beneden geduwd,... dus kapot...

en nu terug ontopic heh mannen ;-)[/quote]
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

janman wrote:
Kheb hier zo ook nog een K2 razorback liggen met een speciale demper , demper per totale = kader per totale. ( of ge moet die demper kopen maar die kost natuurlijk weer stukken van mensen... :-?
vraagje, die razorback van je, is dat zo een nieuwer model met de fox float demper of nog de oude met de noleendemper? voor zover ik weet werkt de fox goed en zijn er nogal wat problemen met die andere,maar jij weet er mischien meer van
Epic Man
Mountainbiker

weer ne scott

Post by Epic Man »

Inderdaad weer een scott, maar misschien zouden fietsjes van een ander merk al lang ergens in de koffer van de auto beland zijn. Zonder dat er iemand ook maar 1 foto van kon maken.

Sorry Boys, I like Scott :wink:
Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Was eigelijk maar voor de fun da ik de foto er op zette, Wou gewoon da iedereen er even van kon meegenieten. Ik heb niets tegen Scott... maar ook niets voor...
De andere foto die is gepost geweest is van hetzelfde genre. En weer heeft de vork het overleefd! Nu "slechts" een Judy TT van RS als ik me niet vergis. Het basismodel van Scott!
Maar het gebeurd zeker bij andere merken ook.

Greetz,

Julien.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ik vraag me af wat die judy TT in die bike doet, bij de racing reeks van scott worden er toch betere vorken dan de judy gemonteerd.
Terre
Mountainbiker

Post by Terre »

Da's de Expert Racing model 2003, standaard met zo'n TT. En ik kan het weten want heb er zo een 8)
Dien TT is wel al lang de deur uit en vervangen door een Duke.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

ah ja ik was naar de 04 modellen aan het kijken he.

De yecora heeft nu nog een judy, maar verder geen enkele scott meer dacht ik.
TURBOPETE
Mountainbiker

Post by TURBOPETE »

thanks Gomez voor de info.
Inderdaad mischien toch goed om nog even te wachten
Volgend jaar zijn er weer aanbiedingen

Kan ik in de winter nog een beetje ploeteren met mijn hardtail :lol:
Bobke#77
Mountainbiker

Post by Bobke#77 »

A d r i wrote:En den deze , tijdens de Raid des Sources 2003...toevallig weer een Scott

Image
Ben in bezit van een comp racing 04 , het heeft hetzelfde frame als die op de foto .
Nu gisteren ontdekte ik tijdens het kuisen een deuk in de bovenbuis(de deuk is niet van een steen want er staat geen kras ofzo in ), net op de plaats waar de fiets op de foto is geknikt .
Moet ik mij zorgen maken dat dat met mijn frame ook gebeurd?
nothing 's impossible
Mountainbiker

Post by nothing 's impossible »

Je kan je fiets eens bij je verkoper binnensteken, er zal wel garantie op zijn!

Een deuk in het frame is steeds reden tot bezorgdheid!
Last edited by nothing 's impossible on Mon 06 Sep 2004 18:44, edited 1 time in total.
Post Reply