Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
ach ja wat moeten de veldrijders dan zeggen ..... en in de vooravond ging er nog 5 man rijden en nu opeens niemand ???
Mijn nonkel zit daar in het bestuur en ging morgenvroeg een update geven van het parcour ... en mijne kozzen zou ook nog gaan dus ja wil wel eens iets meemaken . Ze gaan je geen 50 km door een beek laten rijden ze ..ik zal het je misschien weten te vertellen he.
Wie sprak hier eerst over een echte flandrien
Nee ik ga ook eerst het telefoontje afwachten ze morgenvroeg ..
Mijn nonkel zit daar in het bestuur en ging morgenvroeg een update geven van het parcour ... en mijne kozzen zou ook nog gaan dus ja wil wel eens iets meemaken . Ze gaan je geen 50 km door een beek laten rijden ze ..ik zal het je misschien weten te vertellen he.
Wie sprak hier eerst over een echte flandrien
- TimDC
- Mountainbiker
Je weet dat ik echt niet bang ben voor wat modder hé. Maar ik heb hier echt wel een probleem met mijne kelder. Ik kan die toch moeilijk helemaal laten onderlopen. Trouwens als je weet dat ze het parcours zodanig aangepast hebben om toch nog iets te kunnen aanbieden dan weet je ook dat het bijna allemaal baan zou kunnen zijn. Echt leuk is dat dan ook alweer niet.Gun*666 wrote:ach ja wat moeten de veldrijders dan zeggen ..... en in de vooravond ging er nog 5 man rijden en nu opeens niemand ???
Wie sprak hier eerst over een echte flandrien![]()
Dit heeft niets meer te maken of ge nen flandrien zijt of niet, dit is pure waanzin !TimDC wrote:Je weet dat ik echt niet bang ben voor wat modder hé. Maar ik heb hier echt wel een probleem met mijne kelder. Ik kan die toch moeilijk helemaal laten onderlopen. Trouwens als je weet dat ze het parcours zodanig aangepast hebben om toch nog iets te kunnen aanbieden dan weet je ook dat het bijna allemaal baan zou kunnen zijn. Echt leuk is dat dan ook alweer niet.Gun*666 wrote:ach ja wat moeten de veldrijders dan zeggen ..... en in de vooravond ging er nog 5 man rijden en nu opeens niemand ???
Gebruik ulle verstand eens en blijf gewoon eens een dagje thuis zonder de onozelaar uit te hangen, er komen nog gelegenheden genoeg om jullie te kunnen uitleven.
Je moet je maar eens in de plaats stellen van de mensen die hun huis onderwater staat...en dan ziet ge daar enkele zotten op nen mountainbike voorbij rijden...
- flaming_jakke
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Gisteren gehoord dat de Cisse 'm een nieuw vliegmachien heeft gekocht.
Wat is't juist geworden ? Ik ben benieuwd
De eerste 30km zullen nog pijnlijker worden
Als de cisse zijn benen eens laat spreken kan ik er enkel maar m'n karreke aanhangen 
Wat is't juist geworden ? Ik ben benieuwd
De eerste 30km zullen nog pijnlijker worden
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Veldrijders worden er dik voor betaald om daar te starten,als ze mij elke week dik moesten betalen stond ik graag afgetraind elk wknd aan de start zenne.
Dit is er gewoon over, als je het nieuws bekijkt....Erg zéér erg voor die mensen allemaal. Als je het zelf eens moest meemaken amaai dan.
Volgende week Baasrode zal ook nog baggeren worden vrees ik. Vooral in het broek van Baasrode,dat glijd daar langs alle kanten. Ga da stuk zekers overslaan zenne!!
Oh wat kijk ik uit naar de mooie Belgische martahons in de zomermaanden!!
Dan zul je mij weer wekelijks op de bike zien, vive la velo!!!
Dit is er gewoon over, als je het nieuws bekijkt....Erg zéér erg voor die mensen allemaal. Als je het zelf eens moest meemaken amaai dan.
Volgende week Baasrode zal ook nog baggeren worden vrees ik. Vooral in het broek van Baasrode,dat glijd daar langs alle kanten. Ga da stuk zekers overslaan zenne!!
Oh wat kijk ik uit naar de mooie Belgische martahons in de zomermaanden!!
Dan zul je mij weer wekelijks op de bike zien, vive la velo!!!
Dit versta ik nu niet meer zeVTom wrote:Dit heeft niets meer te maken of ge nen flandrien zijt of niet, dit is pure waanzin !TimDC wrote:Je weet dat ik echt niet bang ben voor wat modder hé. Maar ik heb hier echt wel een probleem met mijne kelder. Ik kan die toch moeilijk helemaal laten onderlopen. Trouwens als je weet dat ze het parcours zodanig aangepast hebben om toch nog iets te kunnen aanbieden dan weet je ook dat het bijna allemaal baan zou kunnen zijn. Echt leuk is dat dan ook alweer niet.Gun*666 wrote:ach ja wat moeten de veldrijders dan zeggen ..... en in de vooravond ging er nog 5 man rijden en nu opeens niemand ???
Nee ik ga ook eerst het telefoontje afwachten ze morgenvroeg ..![]()
Gebruik ulle verstand eens en blijf gewoon eens een dagje thuis zonder de onozelaar uit te hangen, er komen nog gelegenheden genoeg om jullie te kunnen uitleven.
Je moet je maar eens in de plaats stellen van de mensen die hun huis onderwater staat...en dan ziet ge daar enkele zotten op nen mountainbike voorbij rijden...![]()
Donderdag was het veeeel slechter weer als vandaag zelle en daar zegt niemand iets op ....
Ik ben samen met kozzen wisten biken in Sint -Lievens -Houtem geen druppel regen gezien geen enkel veld onder water zien staan 12 graden en niets van wind
We zijn overal kunnen doorrijden zonder ergens voet aan grond te zetten dus vraag ik mij af wat hier zo gek aan is en waarom ik zou thuis blijven .
Volgende week zal dit nog steeds zo een parcour zijn zoals ik vandaag gehad heb dan mag het wel weer ofwa...
Ik denk dat ieder voor zich moet uitmaken of hij wil fietsen of niet zonder met de vionger te wijzen
En dat van de onnozelaar uithangen vind ik er wel wat over zelle ik kan ook zeggen koop jullie ne goedkopere fiets waar ge wel mee durft buitenkomen he
Ja sorry maar ik voel mij hier wel aangevallen nu en waarom ???? Ik zeg het nog het was donderdag veel slechter weer om door te rijden als vandaag maar ja .......