Za 13/11/2010 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

welk programmaboekje hebben jullie dan?

In de jaarkalender( het kleine boekje waar meer dan 1000 leuke tochten in staan. Wielertoerisme en mountainbike) Staat toch bij dat het fietspromo is.
En op de site van fietspromo stond deze ook :wink:
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Ghost-biker wrote:
hanske636 wrote:
rubenv wrote:Was een fietspromo rit. Dus dat is volgens mij altijd maar 1 punt
In het programmaboekje staat deze nogthans, zoals 1908rider zegt, aangegeven als 4 punten.
fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.

Heb het inderdaad vergeten te vermelden, maar de nieuw startlocatie is stukken beter dan de vorige en bij deze zeker de douches. Hopelijk kunnen ze deze locatie houden.
Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel punten je al hebt?
Heb gekeken op de site van vwb, maar daar staat geen enkele rit van mij op. Heb dan wel alleen fietspromo ritten gedaan.
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

rubenv wrote:welk programmaboekje hebben jullie dan?
Kalender Mountainbike Winter 2010-2011 van de VWB.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

Tis een organisatie van FP én VWB, wat evenveel punten is als voor een organisatie van alleen de VWB. In 't boekje staat 4 punten, en dat is het ook. Op de site wordt het aantal punten niet altijd correct vermeld. Ik heb daar 2 maanden terug nog eens een mailtje voor gestuurd naar de VWB, om te vragen wat nu het correct aantal punten was, de site of het boekje. Ik kreeg een mail terug waarin stond dat het aantal punten in het boekje altijd correct is, maar dat de site af en toe eens 'kuren' durft uit te halen. Altijd afgaan op de papieren kalender dus
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Bedankt voor deze verduidelijking.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Vettig maar prettig :wink:

bepijling dik inorde!
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Als Westvlaming, na veel twijfelen dan toch vertrokken vanuit sunparcs.Ik had speciaal mijn fiets meegenomen om te gaan biken in jullie streek vandaar mijn stoute schoenen aangertrokken en vertrokken.Wel ik heb me het geen seconden beklaagd dat ik dit gedaan heb,wat een mooi parcour constant in de bossen dat zijn wij als West-Vlamingen niet gewoon.Het enige wat tegenviel was de regen.Ik ben 1 maal fout gereden op het laatste daar kwam ik uit op een zandheuvel en zag ik iemand rijden achter de heuvel en ben ik hem gevolgd.Natuurlijk had ik dat stuk al gedaan en dan gezien dat je links moest meedraaien.Ik ben niet gegaan voor de volle 44 maar wel voor de 34km.De dag ervoor had ik een 50-tal km gereden op de weg en voelde ik dit al in mijn beentjes.Toch had ik 52 km in het totaal en was dat wel voldoende bedankt aan de organisatie.

De ondergrond is toch wel vrij lastig als je gewoon bent om in een boerenstreek te rijden als ik.Misschien tot volgend jaar of in de zomer.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

rubenv wrote:
Ghost-biker wrote:
hanske636 wrote: In het programmaboekje staat deze nogthans, zoals 1908rider zegt, aangegeven als 4 punten.
fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.

Heb het inderdaad vergeten te vermelden, maar de nieuw startlocatie is stukken beter dan de vorige en bij deze zeker de douches. Hopelijk kunnen ze deze locatie houden.
Heb gekeken op de site van vwb, maar daar staat geen enkele rit van mij op. Heb dan wel alleen fietspromo ritten gedaan.
inloggen met gebruikersnaam en paswoord op de site van de vwb. Hier kan je dan een overzicht opvragen van al je gereden ritten welke punten hebben opgebracht. Kan soms wel even duren eer de laaste punten erbij zijn geteld.
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Ghost-biker wrote:
rubenv wrote:
Ghost-biker wrote: fietspromo op zaterdag leverd 2 punten op volgens de tabel in hun magazine.

inloggen met gebruikersnaam en paswoord op de site van de vwb. Hier kan je dan een overzicht opvragen van al je gereden ritten welke punten hebben opgebracht. Kan soms wel even duren eer de laaste punten erbij zijn geteld.
Ok bedankt, heb het gevonden :-D
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

het zelf bijhouden is het gemakkelijkste :wink:
Post Reply