Zo 14/11/2010 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

de ware wrote:
svennus wrote:Als het afgelast zou worden... (hoop van niet), komt dat dan hier voor 8u op het forum.

Mvg.
onze toertocht wordt zeker niet afgelast, morgen rond 6u30 worden er weer een paar "zotten " op pad gestuurd om te chacken =D>
Respect mannen...

Ik zal er zijn alleen om om jullie moed en inspanningen!!!
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

hip hip hoera, 't regent ni meer

juist terug van nog een inspectie

en bandenkeuze of druk speelt geen rol, zwembandjes zijn misschien
wel nodig :P :lol:

de tocht gaat zowiezo door
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Voila, we zijn er klaar voor. Laat je niet afschrikken door wat regen [-X .

Het ontbijt staat klaar en het hele team van de Sasbikers zal zijn best doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. GO FOR IT!

Tot sebiet! :wink:
PsYchO66
Mountainbiker

Post by PsYchO66 »

Ondanks dat den toer voor mijn deur passeert zal ik er niet bij zijn :cry:

Net een nachtshift achter de rug, dus eventjes genoeg noodweer gehad.
Hoewel er is afgelopen nacht niet veel regen meer gevallen, slechter zal het er dus niet op geworden zijn. Integendeel op verschillende plaatsen is er al redelijk wat water weggetrokken.

Vorig jaar hier met deze thuisrit mijn allereerste toertocht meegedaan. En heb er het afgelopen jaar niet al te veel tegengekomen die hetzelfde niveau van organisatie halen, dat bewijzen de constante updates en aanpassingen ook wel denk ik =D>

In alle geval thumbs up voor de sassies en succes aan de dapperen!
Ik kruip in mijn bedje nu, kom misschien na de middag nog ene drinken ter ondersteuning :-D
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Domme wrote:Voila, we zijn er klaar voor. Laat je niet afschrikken door wat regen [-X .

Het ontbijt staat klaar en het hele team van de Sasbikers zal zijn best doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. GO FOR IT!

Tot sebiet! :wink:
OKIDOKI , dan rijden we toch in zwembroek =D>
alles is ingeladen , toeseffens :drunk:
8)
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

humbeek

Post by Lucky22 »

Lucky22 en Lucienne22 zijn net opgestaaan en gaan zich niet laten afschrikken door wat grijs weer, mtben ver"domme" :wink:

we zijn staks ook aanwezig : zullen wel zien voor de 30 of 45 km

donderdag was het in Ottenburg ook goed te doen en dan was het slechts 5 graden + super veel wind, nu is het een lekkere 12 graden volgens het weerstation

wij zijn van Beigem (ligt nog dichter tegen Humbeek dan Grimbergen) en merken toch niets van de overstromingen in Grimbergen.

Hup naar de Sassies : eerst lekker ontbijt en dan starten

Wedden dat Nys straks met korte mouwen gaat rijden in Hamme :wink:
16Horsepower
Mountainbiker

Post by 16Horsepower »

Voilà, terug van de 42 km! De afwezigen hadden weer eens ongelijk. Dat er veel plassen waren is nogal wiedes, maar nergens waren het baggertoestanden.
Neen, eigenlijk kon je net goed vlammen op heel wat offroad stukken.
Een gemiddelde van mooi boven de 20km/uur, dat was de vorige weken niet altijd het geval...
Proficiat aan de organisatie om ons dit parcours nog voor te schotelen.
Ge moet het maar doen, eerder deze week 60 km en 70 km afpijlen en dan weer alles afbreken en opnieuw beginnen. Chapeau!
'k Weet niet aan hoeveel deelnemers jullie nog geraakt zijn, maar jullie verdienen er alleszins meer voor deze jubeleum-editie!
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Ook terug thuis met 45km op den teller met een AVG van 18.1...

Hoedje af voor de organisatie om ons nog zo een mooi circuit voor te schotelen.

En niet te vergeten de 2 fotografen die in de regen fotos hebben getrokken.
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Dik applaus voor de SAS-bikers! =D> Door hun volharding toch kunnen MTB-en - het alternatief was De Zevende Dag vanuit de luie zetel #-o

Aflassen was zoveel makkelijker geweest, maar nee, de SAS-bikers besluiten zeer last-minute om het parcours grondig te hertekenen. =D>

De +/- 40 km was onder deze omstandigheden nog een leuke tocht: goed bereidbaar, nauwelijks ploeteren - niet zo vaak off road, maar wel steeds autoloze of -luwe veld- en boswegen. =D> En het was eens rustig op het parcours :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ZoeNK kwam ... zag ... en kon alleen maar zeggen dat deze in de analen gaat als meest MEMORABELE RIT OOIT ! Later meer ...
Vooral de afspuitfun was lacheuh, merci mannen
Post Reply