Wat is een lefty?

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

MirFlash wrote:'k hem ore zeggen dat ge rechts moet dragen om daarmee in balans te kunnen rijde.

Klopt da ? #-o
Da klopt inderdaad, verder kan het ook helpen om uwe kilometerteller rechts te plaatsen en den ultieme truc is enkel nen barend aan de rechterkant.
flupke73
Mountainbiker

Post by flupke73 »

ik heb 2 binnenbanden gestoken, in de rechtse zit water,
dat zorgt bij mij voor 't evenwicht
hierdoor is mijne 26" trouwens nog sneller bergaf dan een 29"
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Sahih wrote:En is dit sterk? Is dit ook gemaakt voor afdalingen in ruwer gebied, in de bergen ofzo ?
Vanaf 2m30
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Chimaera wrote:
MirFlash wrote:'k hem ore zeggen dat ge rechts moet dragen om daarmee in balans te kunnen rijde.

Klopt da ? #-o
Da klopt inderdaad, verder kan het ook helpen om uwe kilometerteller rechts te plaatsen en den ultieme truc is enkel nen barend aan de rechterkant.
Dank U

'k Zal da né keer proberen, nu wit ik waarom die verdoemde Flash nooit rechtdoor wilde gaan.

...

Fantastisch nu draait ie alleen nog naar rechts =D>
alfaleader
Mountainbiker

Post by alfaleader »

Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
En het ziet er ook nog zalig uit :p jammer genoeg moet je wel 50x dezelfde grap aanhoren ("er onbreekt een stuk van uw fiets")
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Laatst nog iemand bijna in de gracht omdat ie maar bleef staren naar de Lefty :roll:
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Lefty zijn :drunk: , maar geen spek voor mijn bek, ik houd het bij een volledige fiets :-D

Staf
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

alfaleader wrote:Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
En het ziet er ook nog zalig uit :p jammer genoeg moet je wel 50x dezelfde grap aanhoren ("er onbreekt een stuk van uw fiets")
+1
en ik zeg altijd dat ik geen geld meer had voor de rest van de vork te betalen. 8)
KRZA
Mountainbiker

Post by KRZA »

Foxy wrote:
alfaleader wrote:Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
+1
en ik zeg altijd dat ik geen geld meer had voor de rest van de vork te betalen. 8)
Wat zouden al die fietsmakers dan met al die rechter kanten doen van die vorken? :lol:
saiko
Test team

Post by saiko »

Foxy wrote:
+1
ik zeg altijd dat ik dat voor menne verjaardag heb gekregen en dat ik de andere kant pas met kerstmis krijg
Post Reply