Aangezien ze daarnet op het nieuws afgeroepen hebben dat de helft van Brabant onder water staat heb ik samen met Tim en Jan besloten om naar Tessenderlo te gaan. Dat is daar allemaal zandgrond en zal misschien iets of wat berijdbaar zijn. Het zal uiteraard op sommige plaatsen nog baggeren zijn maar toch liever dan hier te verzuipen.
Is wel een uurtje rijden dus ik zou voorstellen om 7u30 aan Bierland. Tot morgen.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- svekken
- Mountainbiker
KrisW wrote:Aangezien ze daarnet op het nieuws afgeroepen hebben dat de helft van Brabant onder water staat heb ik samen met Tim en Jan besloten om naar Tessenderlo te gaan. Dat is daar allemaal zandgrond en zal misschien iets of wat berijdbaar zijn. Het zal uiteraard op sommige plaatsen nog baggeren zijn maar toch liever dan hier te verzuipen.
Is wel een uurtje rijden dus ik zou voorstellen om 7u30 aan Bierland. Tot morgen.
Sorry mannen, maar Tessernderloo is mij voor morgen iets te ver, moet morgen namiddag nog aan de feesttafel gaan zitten
Dus mag je mij alvast van de deelnemerslijst schrappen
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Geen probleem hoor Sven ... ik ga naar Humbeek. Ik zie je morgen om 8u aan m'n deur.svekken wrote:KrisW wrote:Aangezien ze daarnet op het nieuws afgeroepen hebben dat de helft van Brabant onder water staat heb ik samen met Tim en Jan besloten om naar Tessenderlo te gaan. Dat is daar allemaal zandgrond en zal misschien iets of wat berijdbaar zijn. Het zal uiteraard op sommige plaatsen nog baggeren zijn maar toch liever dan hier te verzuipen.
Sorry mannen, maar Tessernderloo is mij voor morgen iets te ver, moet morgen namiddag nog aan de feesttafel gaan zitten![]()
Dus mag je mij alvast van de deelnemerslijst schrappen
Laat maar weten als er nog iemand alsnog meegaat naar Humbeek dan kunnen we ergens afspreken rond 8u10
sorry jongens ik kom juist thuis nu van tegen halle, en zo goed als overal omleiding wegens overstromingen, dus ik vrees er voor ze, dat het ginder nog deftig zal zijn, vooral om met de auto naartoe te gaan,
tja sorry ze ik ga passen , ik heb hierjuist het weer gezien, en het ziet er nie goe uit ze, en ik moet morgen juist na de middag bij mijn schoonouders gaan, domme spijtig ze 
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
... vermoedelijk gaat er niemand rijden.VTom wrote:Er zijn er hier duidelijk nog die graag de miserie opzoeken, gans vlaanderen staat ver onder water
![]()
Ik ga ook niet rijden ... Grimbergen staat 1.5m onderwater
Jammer ...
flaming_jakke wrote:... vermoedelijk gaat er niemand rijden.VTom wrote:Er zijn er hier duidelijk nog die graag de miserie opzoeken, gans vlaanderen staat ver onder water
![]()
Ik ga ook niet rijden ... Grimbergen staat 1.5m onderwaterZal opnieuw een dagje zetel worden vrees ik. Hamme-zogge op tv kijken se
![]()
Jammer ...
Denk dat den bollekescross dit jaar ook een editie zal worden om nooit meer te vergeten
- svekken
- Mountainbiker
de editie van 2 jaar geleden is toch moeilijk te overtreffen, heb toen over de terugweg Hamme-Zogge -> Dendermonde 2,5 uur gedaan (beetje sneeuw)VTom wrote:flaming_jakke wrote:... vermoedelijk gaat er niemand rijden.VTom wrote:Er zijn er hier duidelijk nog die graag de miserie opzoeken, gans vlaanderen staat ver onder water
![]()
Ik ga ook niet rijden ... Grimbergen staat 1.5m onderwaterZal opnieuw een dagje zetel worden vrees ik. Hamme-zogge op tv kijken se
![]()
Jammer ...das een wijze beslissing denk ik Jakke, het is buiten echt niet meer om te lachen.
Denk dat den bollekescross dit jaar ook een editie zal worden om nooit meer te vergeten