Ik zwem namelijk niet zo graag en kan ook geen waterdichte schoenen of sokken kopen gezien mijn schoenmaatje 50.
Zo 14/11/2010 Brecht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
update parcours ???
graag toch enige update , ik op de grens wonend ,, kan kiezen , brecht , humbeek , ossendrecht
de enige die een update geeft die eerlijk is is mmnt humbeek ,
alles ingekort , om toch het 10 jarig bestaan , te kunne 4 re
eerste 1000 GRATIS ONTBIJT !!
HOE ligt het erbij jongens ...aub ?
de enige die een update geeft die eerlijk is is mmnt humbeek ,
alles ingekort , om toch het 10 jarig bestaan , te kunne 4 re
eerste 1000 GRATIS ONTBIJT !!
HOE ligt het erbij jongens ...aub ?
-
stresskip
- Mountainbiker
Natuurlijk gij zijt een VISKE en gij kunt overal deur.
Ik ga alleszins starten en de rest zulle we mar zien.
Met de vlo naar ginder ,inschrijven, ene drinken en dan ..... zo hebben we de club daar toch wat gesteund.Sinds da ik een 20-tal jaar geleden ben begonnen met MTBiken heb ik daar nog zo'n toestanden gezien. Ik heb de indruk dat de laatste jaren de toertochten wat softer geworden zijn . Vroeger stuurden ze ons overal door en niemand klaagde.Onderweg was het dan wel vloeken en miljaren maar iedereen was content.
Denk aan de organiserende clubs bij zo'n pechdag en doe niet zoals sommigen :
1) in je bed blijven liggen
2) achteraf spijt hebben dat je niet gefietst hebt
3) thuis rondlopen en je wat ergeren
4) in een zweterige fitness gaan zitten
Ik ga alleszins starten en de rest zulle we mar zien.
Met de vlo naar ginder ,inschrijven, ene drinken en dan ..... zo hebben we de club daar toch wat gesteund.Sinds da ik een 20-tal jaar geleden ben begonnen met MTBiken heb ik daar nog zo'n toestanden gezien. Ik heb de indruk dat de laatste jaren de toertochten wat softer geworden zijn . Vroeger stuurden ze ons overal door en niemand klaagde.Onderweg was het dan wel vloeken en miljaren maar iedereen was content.
Denk aan de organiserende clubs bij zo'n pechdag en doe niet zoals sommigen :
1) in je bed blijven liggen
2) achteraf spijt hebben dat je niet gefietst hebt
3) thuis rondlopen en je wat ergeren
4) in een zweterige fitness gaan zitten
-
stresskip
- Mountainbiker
Awel,om eerlijk te zijn, ik heb er van genoten. lekker baggeren en verstand op nul. Plassen ,dat is bijzaak. Verder wil ik de organiserende club danken voor de organisatie want in zo een toestanden organiseren is niet simpel. Hopelijk toch wat volk gehad zodat de kassa toch wat aangevuld is.
De echte stukken die niet te doen waren hebben ze er wijselijk uitgelaten.
Soms was het nu op het nippertje van : kan ik er door of niet.Toch overal kunnen blijven rijden.
De echte stukken die niet te doen waren hebben ze er wijselijk uitgelaten.
Soms was het nu op het nippertje van : kan ik er door of niet.Toch overal kunnen blijven rijden.
- bike smurf
- Mountainbiker
Post by bike smurf »
Met junior de kidstoer gereden. Hier en daar stevige modderstroken voor de wielen gehad, maar ik heb het eerlijk gezegd al veel straffer geweten qua weersomstandigheden in Brecht. Er was niet zoveel wind, het was vrij zacht van temperatuur, en het regende niet echt hard... Veel water ja, maar wie niet tegen slijk kan, die heeft een verkeerde sport gekozen hé! (citaat Niels Albert in Hamme Zogge vandaag!
)
Bedankt voor de goede organisatie mannen; sneu voor jullie dat er allicht veel watjes, euhhh
... ik bedoel bikers onterecht verstek hebben gegeven
. Ik hoop dat ze allemaal dik de pest inhebben dat ze niet zijn afgekomen, want wij hebben ons bangelijk geamuseerd!

Bedankt voor de goede organisatie mannen; sneu voor jullie dat er allicht veel watjes, euhhh
- franske323
- Mountainbiker
Post by franske323 »
ja dees watje dat zich om half 8 nog eens opmgedraaid heeft ,heeft weeral spijt
)))
iemand een idee hoeveel vertrekkers er waren in Brecht ?
iemand een idee hoeveel vertrekkers er waren in Brecht ?