En ? Valt het parcours nog wat mee ? Omdat we zwaar aan het twijfelen zijn om vanuit de verre kempen af te zakken...
Heb geen zin om daar aan te komen en te zien dat echt niet haalbaar is ...
(Sorry voor mijn negatieve ingesteldheid, maar dat weer maakt ne mens zo)
Zo 14/11/2010 Dworp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- buffaloyann
- Mountainbiker
Post by buffaloyann »
Zelfde voor mij. Ik had er graag bijgeweest maar voor een latere starter zal het niet doenbaar zijn, vrees ik. Tot volgend jaar!
Dit is inderdaad een fantastische tour. Ik heb hem vorig jaar voor de eerste keer gereden (was zelfs een van mijn eerste echte MTB ritten) en ik keek er al uit om hem dit jaar opnieuw te rijden. Helaas beslist het weer er anders over. Met die aanhoudende regen zal morgen niet ploeteren mar zwemmen zijn. Met spijt in het hart moet ik ook afzeggen voor deze editie.
Misschien kan de organisatie deze toer op een latere datum laten doorgaan?
Misschien kan de organisatie deze toer op een latere datum laten doorgaan?
-
manontheside
- Mountainbiker
Post by manontheside »
Ditto. Ik had deze rit ook graag opnieuw gereden, maar het weerbericht ziet er echt niet gunstig uit. Bovendien vrees ik voor nog ergere modder dan in Gooik twee weken geleden. Heel erg jammer, want ik keer er keihard naar uit.
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Zak maar af naar Dworp, dat je daar kan verzuipen !Bramje wrote:En ? Valt het parcours nog wat mee ? Omdat we zwaar aan het twijfelen zijn om vanuit de verre kempen af te zakken...
Heb geen zin om daar aan te komen en te zien dat echt niet haalbaar is ...
(Sorry voor mijn negatieve ingesteldheid, maar dat weer maakt ne mens zo)
Dan hoef je niemand anders meer te kloten !!
Ik wou dat maar even zeggen, alvast veel succes daar morgen hé !