Net thuis van het afpijlen, het deel dat wij gedaan hebben is bereidbaar, je hebt meer plassen dan echt slijk, maar wat dit gaat geven na 300 bikers weet ik ook niet.
Hopelijk tot morgen.
Er is een snelle en handige bikewash aanwezig + ook douches!
Zo 14/11/2010 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Diene bikewash zal de regen zijn die er me bakken uitvalt, hahaha.douwen wrote:Net thuis van het afpijlen, het deel dat wij gedaan hebben is bereidbaar, je hebt meer plassen dan echt slijk, maar wat dit gaat geven na 300 bikers weet ik ook niet.
Hopelijk tot morgen.
Er is een snelle en handige bikewash aanwezig + ook douches!
Of mogen we los door de vijver, da zal ook wel werken zeker.
See you tomorrow.
- DasKonzept
- Mountainbiker
Post by DasKonzept »
Toen ik nog in Geel woonde was er op de plek van vertrek een *prairieberg* naast de "ravijntjes".
Nu niets van dit alles ... !?
Nu niets van dit alles ... !?
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
Terug thuis.. zelden zulk parcours voor de wielen gehad
Al een geluk dat de "ondergrond daar veel kan verdragen.." Toch goed geamuzeerd!
Komen der fotos online?? Want aan de bevoorrading stond een bevallige fotografe wat beelden te schieten.
Tot volgend jaar.
Ps: diegene die de douchen moet kuisen.. sterkte
Komen der fotos online?? Want aan de bevoorrading stond een bevallige fotografe wat beelden te schieten.
Tot volgend jaar.
Ps: diegene die de douchen moet kuisen.. sterkte
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Net zoals mijn broertje hierboven kunnen de superlatieven uit de kast gehaald worden.
PRACHTIGE toch, zeer weinig asfalt, zeer goed afgepijld alhoewel ik er wel eentje gemist heb op de Ossenberg en daar nogal zwaar onderuit gegaan ben op het gladde asfalt.
Ook altijd seingevers aan de gevaarlijke overgangen en dit met dit hondenweer.
De bevoorrading was ook MEER dan voldoende met verschillende soorten cake en wafels en suikerwafels, energiedrank en soep.
Tja, en dan die bikewash.
Chapeau aan de organisatoren om onder deze omstandigheden een dergelijke toch uit de mouw te schudden.
Deze staat met stip in de agende om volgend jaar terug te komen.
PRACHTIGE toch, zeer weinig asfalt, zeer goed afgepijld alhoewel ik er wel eentje gemist heb op de Ossenberg en daar nogal zwaar onderuit gegaan ben op het gladde asfalt.
Ook altijd seingevers aan de gevaarlijke overgangen en dit met dit hondenweer.
De bevoorrading was ook MEER dan voldoende met verschillende soorten cake en wafels en suikerwafels, energiedrank en soep.
Tja, en dan die bikewash.
Chapeau aan de organisatoren om onder deze omstandigheden een dergelijke toch uit de mouw te schudden.
Deze staat met stip in de agende om volgend jaar terug te komen.