Da klopt inderdaad, verder kan het ook helpen om uwe kilometerteller rechts te plaatsen en den ultieme truc is enkel nen barend aan de rechterkant.MirFlash wrote:'k hem ore zeggen dat ge rechts moet dragen om daarmee in balans te kunnen rijde.
Klopt da ?
Wat is een lefty?
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Dank UChimaera wrote:Da klopt inderdaad, verder kan het ook helpen om uwe kilometerteller rechts te plaatsen en den ultieme truc is enkel nen barend aan de rechterkant.MirFlash wrote:'k hem ore zeggen dat ge rechts moet dragen om daarmee in balans te kunnen rijde.
Klopt da ?
'k Zal da né keer proberen, nu wit ik waarom die verdoemde Flash nooit rechtdoor wilde gaan.
...
Fantastisch nu draait ie alleen nog naar rechts
-
alfaleader
- Mountainbiker
Post by alfaleader »
Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
En het ziet er ook nog zalig uit :p jammer genoeg moet je wel 50x dezelfde grap aanhoren ("er onbreekt een stuk van uw fiets")
En het ziet er ook nog zalig uit :p jammer genoeg moet je wel 50x dezelfde grap aanhoren ("er onbreekt een stuk van uw fiets")
- Foxy
- Mountainbiker
+1alfaleader wrote:Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
en ik zeg altijd dat ik geen geld meer had voor de rest van de vork te betalen.
Wat zouden al die fietsmakers dan met al die rechter kanten doen van die vorken?Foxy wrote:+1alfaleader wrote:Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.
- saiko
- Test team
ik zeg altijd dat ik dat voor menne verjaardag heb gekregen en dat ik de andere kant pas met kerstmis krijgFoxy wrote:+1alfaleader wrote:Ik heb een Lefty en ik moet zeggen dat een lefty toch een van de betere vorken zijn.