Zo 14/11/2010 Humbeek

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Noburo wrote:Net terug van 't werk (met de fiets). Zelfs de fietspaden staan onder water :-) Al mooie gele pijltjes zien hangen aan de watertoren in Koningslo =D>
Gaat de toertocht (40 of 50 km) van Humbeek richting Grimbergen? Kan ik eventueel van hier vertrekken en wat langer op den après blijven hangen (en mij dan natuurlijk inschrijven) :drunk:
Vermits de bevoorrading in het guldendal is gaan alle tochten naar Grimbergen. Je pikt maar aan waar je wil natuurlijk.
-playboy-
Mountainbiker

Post by -playboy- »

Ik heb gehoord dat het daar aan de inschrijving wel in orde is. Klopt dat. [-X [-X
catwomen
Mountainbiker

Post by catwomen »

Man, man, wat een rotweer ! ! ! #-o
Hopelijk is het zondag wat beter !
Komen toch zeker ontbijten ! :-D :-D :-D
Probeer mijn team te overtuigen om toch te starten ! :bounce:
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Dr.Gonzo wrote:zit "de hel" er terug in?
de echte hel (volledig) zit in het parcours van de 40 en 7O km en hij is vrij vlot berijdbaar.....maar de tegenwind #-o
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Ik ga morgen de ganse dag binnen blijven en hopen dat tegen zondag mijn keel beter is,
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Ratters wrote:Ik ken de tocht niet, zou hem graag leren kennen ... Maar als ik naar buiten kijken, en de verwachtingen bekijk, dan is het volgens mij EEN HEL over de ganse lijn, niet?
het zal zowiezo zwaar worden, goede bandenkeuze en spanning en het juiste spoor kiezen, kunnen veel helpen

Wij hebben al heel wat aan't parcours gewijzigd = is minder moos
en morgennamiddag checken wij nog eens enkele "kritieke " punten
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

Noburo wrote:Net terug van 't werk (met de fiets). Zelfs de fietspaden staan onder water :-) Al mooie gele pijltjes zien hangen aan de watertoren in Koningslo =D>
Gaat de toertocht (40 of 50 km) van Humbeek richting Grimbergen? Kan ik eventueel van hier vertrekken en wat langer op den après blijven hangen (en mij dan natuurlijk inschrijven) :drunk:
No problem, de 50 passeert aan de watertoren in Koningslo, maar als je dan in Humbeek komt, zit je nog maar halverwege en indien je dan 't parcours volgt kan 't wel zijn dat de bevoorrading in 't Guldendal dan reeds opgeruimd is (deze stopt rond 12u)

en ni vergeten inschrijven dan hé ,
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

-playboy- wrote:Ik heb gehoord dat het daar aan de inschrijving wel in orde is. Klopt dat. [-X [-X
da moogde zeker van zijn en dit jaar voor onze 10 verjaardag krijgen de eerste DUIZEND een GRATIS ONTBIJT =D>

EVEN LANGER BLIJVEN LIGGEN....ZALIG
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

catwomen wrote:Man, man, wat een rotweer ! ! ! #-o
Hopelijk is het zondag wat beter !
Komen toch zeker ontbijten ! :-D :-D :-D
Probeer mijn team te overtuigen om toch te starten ! :bounce:
en ni bollen.... zo kennen we jullie niet....
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

svennus wrote:Ik ga morgen de ganse dag binnen blijven en hopen dat tegen zondag mijn keel beter is,
zondag bollen en dan e paardemiddelke nen Grimbergen en je hebt zo geen last meer van je keel :-?
Post Reply