Vermits de bevoorrading in het guldendal is gaan alle tochten naar Grimbergen. Je pikt maar aan waar je wil natuurlijk.Noburo wrote:Net terug van 't werk (met de fiets). Zelfs de fietspaden staan onder waterAl mooie gele pijltjes zien hangen aan de watertoren in Koningslo
![]()
Gaat de toertocht (40 of 50 km) van Humbeek richting Grimbergen? Kan ik eventueel van hier vertrekken en wat langer op den après blijven hangen (en mij dan natuurlijk inschrijven)
Zo 14/11/2010 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
het zal zowiezo zwaar worden, goede bandenkeuze en spanning en het juiste spoor kiezen, kunnen veel helpenRatters wrote:Ik ken de tocht niet, zou hem graag leren kennen ... Maar als ik naar buiten kijken, en de verwachtingen bekijk, dan is het volgens mij EEN HEL over de ganse lijn, niet?
Wij hebben al heel wat aan't parcours gewijzigd = is minder moos
en morgennamiddag checken wij nog eens enkele "kritieke " punten
No problem, de 50 passeert aan de watertoren in Koningslo, maar als je dan in Humbeek komt, zit je nog maar halverwege en indien je dan 't parcours volgt kan 't wel zijn dat de bevoorrading in 't Guldendal dan reeds opgeruimd is (deze stopt rond 12u)Noburo wrote:Net terug van 't werk (met de fiets). Zelfs de fietspaden staan onder waterAl mooie gele pijltjes zien hangen aan de watertoren in Koningslo
![]()
Gaat de toertocht (40 of 50 km) van Humbeek richting Grimbergen? Kan ik eventueel van hier vertrekken en wat langer op den après blijven hangen (en mij dan natuurlijk inschrijven)
en ni vergeten inschrijven dan hé ,