Remblokken
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- crazy ivan
- Mountainbiker
Post by crazy ivan »
Die BBB kosten 25euro voor een set van 4 stuks, daarna kan je de blokken vervangen voor 9 euro voor 4 stuks ,en een velg zal altijd wel slijten, en een velg alleen is ook niet zo duur, als je van die goedkope rem blokken neemt ben je na 3 weken terug aan het vervangen en dat loopt ook op ik rijd al het hele jaar met die BBB 
-
Van Cot
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word
dat valt dan goed mee, vanachter heb ik eerst de originele blokken gehad todat ze tot op de plastiek afgesleten waren, dan de originele die vooraan stonden, en dan nu de ritchey's.Black Bull wrote:Die BBB kosten 25euro voor een set van 4 stuks, daarna kan je de blokken vervangen voor 9 euro voor 4 stuks ,en een velg zal altijd wel slijten, en een velg alleen is ook niet zo duur, als je van die goedkope rem blokken neemt ben je na 3 weken terug aan het vervangen en dat loopt ook op ik rijd al het hele jaar met die BBB
vanvoor de originele dan die achterop gevlogen zijn, en dan nu al het 2depaar SRaM blokken, ik slijt vooral vanvoor nogal veel de remblokken.
- intruder
- Mountainbiker
- Location: B1 Replic, marzocchi EXR, alivio montage, pd-m520, kaloy+XLC-components "accessoires"
Ik zen bij de vlomaker (van den eynde in wezemaal) ooit es van die gigapower all terain brake shoes gon halen, iet zoas die dinge van bbb, ma vele goekoper, 17 euro voor 4 en 4 nief blokskes voor 6 euro, en ik zen daar vreed kontent van, ma, ik hem da in den tijd ook is voorgehad da ik hoe harder ik kneep op mijnen hendel hoe sneller vooruit bolde
ma, toen zat der van da grijs schuim op mijn velg, ma, die standaardblokjes die daarin zitten da zen der ok vrij goeie. Spijtig da ze metaal oppakken en dan der gensters uit komen as ge te hard remt :D