Vr 19/11/2010 Torhout :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Offshore
- Mountainbiker
- Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper
Ben ook overtuigd, zelfs zonder jenever. Maar wel zoals te Erembodegem hé Patje : achteraf niet blijven plakkenjinba ittai wrote:65l jenever... da moet genoeg zijn om er een paar te overtuigenpatje2 wrote:Ga ook eens naar het vere west vlaanderen afzakken om deze tocht als ik een bike maat kan overtuigen mee te rijden want meer dan 100 km enkel ik ga dan wel voor de lange afstand
Aan de inrichters : zorgen jullie voor hetzelfde weer als vorig jaar ? Dan rij ik opnieuw in korte broek !
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Mochten we kunnen, we tekenden direct voor zo'n droog weer en parcours zoals de voorbije twee jaren.Offshore wrote: Aan de inrichters : zorgen jullie voor hetzelfde weer als vorig jaar ? Dan rij ik opnieuw in korte broek !
Alleen vrees ik dat het nu iets natter zal liggen.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Meteen ook even meegeven dat we net zoals vorig jaar opnieuw gewone voor- en achterlichten in de zaal (aan inkoopprijs) verkopen, uiteraard zolang de voorraad strekt.
Re: Vr 19/11/10 Torhout Nacht
Lichterveldenaere wrote:
Het vernieuwde parcours van de twee voorbije jaren wordt in grote lijnen behouden, maar deze keer draaien we de hele boel eens om. .
dat wil dus zeggen al na twee kilometer jeneverbar !!!!! tof dat wordt lachen
zal er zeker weer bij zijn ;weet dat lichterveldenaertje en katrien altijd heel blij zijn om mij te zien
Hier hebben we voor eene keer den apre toch niet gesloten zoals vorige week in zeleOffshore wrote:Ben ook overtuigd, zelfs zonder jenever. Maar wel zoals te Erembodegem hé Patje : achteraf niet blijven plakkenjinba ittai wrote:65l jenever... da moet genoeg zijn om er een paar te overtuigenpatje2 wrote:Ga ook eens naar het vere west vlaanderen afzakken om deze tocht als ik een bike maat kan overtuigen mee te rijden want meer dan 100 km enkel ik ga dan wel voor de lange afstand![]()
![]()
Aan de inrichters : zorgen jullie voor hetzelfde weer als vorig jaar ? Dan rij ik opnieuw in korte broek !
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Vanaf morgen beginnen we de bepijling, wellicht eerst op stroken waar ik minder problemen met het water verwacht. Ik weet dat de pijnpunten vooral in de landerijen rond de Voshoek en de Spookwegel zullen liggen. Als het nu zoals beloofd een weekje droog bijft, zal de Spookwegel wellicht wel lukken, maar we bekijken dit zeker in de loop van de week.Flippen wrote:@Lichterveldenoare: Hoe is de staat van het parcours? Worden er sommige stukken uit vorige edities gemeden? In het algemeen is het parcours van deze nightbike steeds vlot berijdbaar, dat is een pluspunt, maar deze omstandigheden nu doen enkele vraagtekens rijzen uiteraard...
Wat de Voshoek betreft, vrees ik meer moeilijkheden, gezien ook het weiland er nu in akkerland is omgezet. Deze stukken zaten er in om een lange roadstrook te onderbreken en steeds met keuze om ze niet te doen. We zullen dit zeker opvolgen en desnoods kiezen we ervoor om langere roadstukken in te steken. Jammer want ben zelf ook geen fan van lange road, maar een goed berijdbaar parcours (toch zeker voor degen die wat kunnen stampen) is toch wel een must.
Verder zijn er nog twee kortere stroken waar ik wat bang voor ben en die veel moeilijker om te leiden zijn, maar laat ons alvast hopen.
-
Den Steffie
- Mountainbiker
Post by Den Steffie »
a nen avondtocht altijd plezant
k zal er zijn en onze derde copain gaat terug mee heb ik gehoord