Zo 14/11/2010 Dworp
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Ik ga waarschijnlijk ook is proberen ne keer tot daar te komen, maar dan voor de 35 km ... een testritje dat zal dienen als objectieven voor het volgende bike-jaar
.
Hey Kristof, welkom zondag.Granville Team wrote:Spijtig, want ik zie mijn collega's daar graag op hun bek gaanPirgy wrote:Ratters wrote:houden jullie ons aub op de hoogte van de berijdbaarheid van het parcours, richting vrijdag en zaterdag?! Want met de voorspellingen, ...
Bedankt
Wat zeker weg valt, is het zware stuk veld langs het Hallerbos. is een prachtig stukje maar in deze periode onberijdbaar.
Voor de rest hou ik jullie vrijdag en/of zaterdag zeker op de hoogte. Als het zondag maar mooi weer is!!!![]()
![]()
Tot dan of zeker tot zondag
Wcup team![]()
Kristof (volley)
@iedereen
Gezien de weersvoorspellingen zal het niet onverstandig zijn om goeie modderbanden op te leggen. Het weer hebben we natuurlijk zelf niet in de hand hé. Vrijdag en zaterdag meer nieuws over de toestand van het parcours.
- fugitif
- Mountainbiker
We steunen dit jaar ook twee goede doelen:
wij doen mee met de actie van Duchenne Heroes tvv de Duchenne spierziekte :
La Chouffe en Duchenne Heroes slaan de handen in elkaar en starten een promotie-campagne waarbij organisatoren van toertochten ondersteunt worden. Tegelijkertijd wordt natuurlijk ook het onderzoek naar de spierziekte van Duchenne ondersteunt.
Daarnaast wordt er via de telenet mtb kalender ook een bedrag doorgestort naar Bonjour Afrique waarmee een schooltje gebouwd wordt in Dakar(Senegal).
wij doen mee met de actie van Duchenne Heroes tvv de Duchenne spierziekte :
La Chouffe en Duchenne Heroes slaan de handen in elkaar en starten een promotie-campagne waarbij organisatoren van toertochten ondersteunt worden. Tegelijkertijd wordt natuurlijk ook het onderzoek naar de spierziekte van Duchenne ondersteunt.
Daarnaast wordt er via de telenet mtb kalender ook een bedrag doorgestort naar Bonjour Afrique waarmee een schooltje gebouwd wordt in Dakar(Senegal).
- Misty
- Mountainbiker
- Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Msh niet weglaten maar de keuze laten maken door de bikers zelf indien mogelijk......zeker voor de mensen met 29er's want die geraken namelijk overal door !!Pirgy wrote:Ratters wrote:houden jullie ons aub op de hoogte van de berijdbaarheid van het parcours, richting vrijdag en zaterdag?! Want met de voorspellingen, ...
Bedankt
Wat zeker weg valt, is het zware stuk veld langs het Hallerbos. is een prachtig stukje maar in deze periode onberijdbaar.
Voor de rest hou ik jullie vrijdag en/of zaterdag zeker op de hoogte. Als het zondag maar mooi weer is!!!![]()
![]()
Tot dan of zeker tot zondag
Wcup team
Misty ,
NIET TE VERGETEN!!!
Wie nog wil genieten van het packet SmarTube en TipTop heeft nog tot vrijdagavond 23u59 tijd om zich online al in te schrijven.
Online inschrijven = €10 betalen aan de kassa en u ontvangt een packet ter waarde van €32.
Ook niet te vergeten
Wie zijn armbandje bijhoud heeft 1 gratis toegang tot het domein in de zomer 2011 (van 1 april tot 30 september)
Wie nog wil genieten van het packet SmarTube en TipTop heeft nog tot vrijdagavond 23u59 tijd om zich online al in te schrijven.
Online inschrijven = €10 betalen aan de kassa en u ontvangt een packet ter waarde van €32.
Ook niet te vergeten
Wie zijn armbandje bijhoud heeft 1 gratis toegang tot het domein in de zomer 2011 (van 1 april tot 30 september)
- fugitif
- Mountainbiker
Vandaag zijn de eerste 40 km's uitgepijld. Morgen nog ongeveer 25 te gaan. De slechtse stukken (waar het echt ploegen is in de modder
) werden er uitgehaald, zo kan je blijven rijden. Maar ge moogt gerust zijn: de percentages off road blijven te vergelijken met de vorige jaren.
Nat zal het zijn, daar moeten we geen doekskes omwinden maar nen echte Flanderien zal zich zeker goed amuseren !! Eén ding weet ik uit ervaring : na een zware rit smaakt den aprés des te beter
, ne goeie bleke of ne la chouffe doet dan eens zo deugt

Nat zal het zijn, daar moeten we geen doekskes omwinden maar nen echte Flanderien zal zich zeker goed amuseren !! Eén ding weet ik uit ervaring : na een zware rit smaakt den aprés des te beter