Do 11/11/2010 Ottenburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

elk jaar zijn er ook nederlanders en elk jaar staan die mannen geparkeerd in de florivalstraat, eigenlijk wel niet te kloppen om met zo'n weer af te zakken, en die mannen zijn vrij laat vertrokken die hebben gegarandeerd regen op hun kop gehad ...
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Heeft er iemand toevallig een bril van RPJ gevonden .
Zilver montuur,rode oorstukjes en spiegelglazen.

Gelieve mij dan een PB te sturen.
Bedankt.
_dizzze_
Mountainbiker

Post by _dizzze_ »

K'heb me ongeloofelijk geamuseerd: zeer technische toch met hoog amusements gehalte. De "weide" was er echter over maar das overmacht (de hoeveelheid regen is ni op commando).
Ook vond ik het goed afgeplijlt en met de seingevers op elke gevaarlijk oversteek een goed begeleide toch. Chapeau voor die mensen trouwens, ge moet het maar doen , warm zallet ni geweest zijn en ik was voor de regen binnen, die mannen zullen er nog gestaan hebben.

Spijtig van de povere bevoorrading en afspuitstand maar dat is in mijn ogen niet de essentie van ne MTB tocht. Ik had zelf mijn eten bij en heb fiets dan maar thuis gekuist. Dit in orde en den tocht is af

Merci mannen =D>
minartdim
Mountainbiker

Post by minartdim »

Heb er ook van genoten, zwaar maar rechtvaardig ;-)

Mijnen kilometrique was stuk dus geen benul waar ik was maar plots die 2e bevoorrading met jenever en dan de melding dat er nog km'tje te doen was, super leuke ontlading, daarvoor stoort het ni om wa vroeger op te staan.
Mooie job sk Ottenburg en alle succes gewenst voor jullie voetbalseizoen, alsook aan mijn sch broer Nicolas De Wolf, werkbeest van sko en streekvoetballer van 't jaar in spé (kwestie v beetje off-topic maar steun aan organisatie:-))

Bis nachstens Jahre

=D>
phille
Mountainbiker

Post by phille »

_dizzze_ wrote:Ook vond ik het goed afgeplijlt
1 pijltje in een bocht noem ik niet bepaald goed afgepijld (bv in Wavre chausee de culot) of een tripple afpijling nodig is in deze omstandigheden is dan ook weer de vraag ...
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Samen met Luckyiron gereden, we hadden ongeveer 35km van het parcours, op het laatste had L.Iron het mentaal wat moeilijk denk ik, zijne moraal in de modder daalt al even snel als een stormachtig lagedrukgebied dat dan nog moest passeren, leve de Roc Azur niewaar ?!
Heel mooi parcours, echt mountainbiken en stukken genoeg om wat te recuperen en voor het grote mes.
Een dikke pluim voor de parcourbouwers racing ronny en mosquito-men, tevens lid van onze club mtboverijse

Verslagske weldra op http://www.mtboverijse.be
DirkM
Mountainbiker

Post by DirkM »

Ik heb , samen met 2 leden van onze club , de 40 kmgereden.

Ik vond wel , dat er wat meer pijltjes hadden mogen hangen maar als je weet dat de tocht afgepijld werd door slechts 2 man, moet ik zeggen "chapeau", goed gedaan.

Op de GPS had ik 690 HM , was dus wel pittig . We zijn juist 3 uur onderweg geweest....niks geforceerd dus.

Ben wel overal moeten(proberen) oprijden op het middenblad want de "kleine" werkte niet meer wegens chainsuck. Meestal lukte dit maar op de "trappenklim" ben ik toch moeten afstappen

Heb me toch geamuseerd , hopelijk beter weer volgend jaar !!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ben hier ook komen afzien was vertrokken voor de 50km maar op het einde beslist de 40 te volgen en de beentjes waren daar blij voor enkel op de afspuitstant was het een te grote file en dan maar de bike met slijk en andere troep mee naar huis genomen als ik dit nog enkele keren doe kan ik in de mijn tuin ook hm bekomen toffe rit maar voor mij toch iets te zwaar daar ik de nightride in erenbodegem ook nog in de benen voelde. Toch onderweg een goede daat kunen doen ene zekere Moris uit de bramen helpen treken hij lag wel een 2meter lager dan de trak daar voorzien was.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

patje2 wrote:Ben hier ook komen afzien was vertrokken voor de 50km maar op het einde beslist de 40 te volgen en de beentjes waren daar blij voor enkel op de afspuitstant was het een te grote file en dan maar de bike met slijk en andere troep mee naar huis genomen als ik dit nog enkele keren doe kan ik in de mijn tuin ook hm bekomen toffe rit maar voor mij toch iets te zwaar daar ik de nightride in erenbodegem ook nog in de benen voelde. Toch onderweg een goede daat kunen doen ene zekere Moris uit de bramen helpen treken hij lag wel een 2meter lager dan de trak daar voorzien was.
Maurice dat is mijne clubmakker die ook zin had om kennis te maken met de bramen nadat de biker voor mij eerder ook 2m lager was terecht gekomen. gelukkig beide zonder erg kunnen verder rijden!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

davefsr wrote:
patje2 wrote:Ben hier ook komen afzien was vertrokken voor de 50km maar op het einde beslist de 40 te volgen en de beentjes waren daar blij voor enkel op de afspuitstant was het een te grote file en dan maar de bike met slijk en andere troep mee naar huis genomen als ik dit nog enkele keren doe kan ik in de mijn tuin ook hm bekomen toffe rit maar voor mij toch iets te zwaar daar ik de nightride in erenbodegem ook nog in de benen voelde. Toch onderweg een goede daat kunen doen ene zekere Moris uit de bramen helpen treken hij lag wel een 2meter lager dan de trak daar voorzien was.
Maurice dat is mijne clubmakker die ook zin had om kennis te maken met de bramen nadat de biker voor mij eerder ook 2m lager was terecht gekomen. gelukkig beide zonder erg kunnen verder rijden!
dat dacht ik wel julie zijn mij nog voorbij gesneld net voor het einde en Maurice reed me vlot voorbijen hij verschoot dat ik zijn naam riep en vroeg of het ging andere biker is toch ook verder gereden dus ook zonder erg denk ik
Post Reply