Do 11/11/2010 Beringen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

proficiat voor de organisatie =D>
goede bepijling, goede bevoorrading en alles dr op en er aan
zo moet een tt zijn
heb me goed geamuseerd en khad verwacht dat het natter was maar zo wast beter :-D
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Vandaag de 100km komen rijden en heb ervan genoten :P Ik denk dat ze echt wel alles uit deze streek gehaald hebben wat erin zit + enkele leuke crossparcourkes op de enige bergskes die deze streek rijk is. Voeg daarbij een goede bewijgwijzering, 4 zeer goede bevoorradingen (vooral de eerste 2 met een lekkere boterham op de 2de (tip!)), goede afspuitstand en een lekkere warme douche achteraf =D> =D> =D> . Ook het weer is nog goed meegevallen, enkel de laatste 10km echt regen gehad, maar het parcour was voor 95% zeer goed berijdbaar. 99 km op de teller met 540 Hm (doe hier maar iets af vanwege de luchtdrukdaling #-o) 5 uurtjes gereden

1 vraagje echter aan de organisatie. Waarom geen vermindering vwb op de 85/100 (8€ tov 3€ voor de 66) :-k
fabio porco
Mountainbiker

Post by fabio porco »

vandaag ook genoten van de tocht . heb de 85 km gereden , maar had op het einde 93km op men teller staan... weet nie waarom. ben om 8u30 vertrokken, heb genoten van een mooie omloop, zeer goede bevoorading posten, alleen jammer van de regen op de laatste 15km en de afspuitstand vond ik niks meer van toen ik 5u later tegen 13u30 arriveerde...

greetz
goldilock
Mountainbiker

Post by goldilock »

Alles dik in orde zoals het hoort. Parking voor de deur, vlotte inschrijving, leuk parcours en een warme douche achteraf.

Proficiat en tot volgend jaar.
rubenv
Mountainbiker

Post by rubenv »

Vandaag de 49km gereden, vond het parcour voor de pauze een beetje saai. Veel weg. Maar zal waarschijnlijk nie anders gaan. Na de pauze was het een super mooi parcour. Bevoorrading was ook heel goed. En de bepijling en gespoten boomstronken waren ook perfect. Dus een super organisatie =D>
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

lucky7 wrote:Deze morgen om 8.00u in Ham vertrokken richting Stal.
We zouden gaan voor 29km en hebben dan onderwegen maar gekozen voor de 49km,onderwegen terug richting Ham waardoor er 65km op het tellerke staan.
De modder viel redeljik goe mee ondanks al de regen die er al gevallen is. :bounce:
En nu net een berichtje ontvangen da ik opa ben geworden. =D> =D>
=D> =D> PROFICIAT =D> =D>
Jef Dries
Mountainbiker

Post by Jef Dries »

eerste keer dat ik in deze streek reed en 't was de moeite!

kan bovenstaande reacties alleen maar beamen:
super organisatie!!!

Rond kwart na 1 gefinished en nog net kunne fiets afspuiten. Da vond ik wel een minpunt; ze begonnen al af te breken terwijl heel wa gasten (toch zeker vd grote afstanden) nog moesten binnen komen.

Ik had ook geen 85km maar rond de 90...

Zijn er in deze regio nog tochten van + 60km waarin de meeste van die klimmetjes opgenomen zijn?? Want dan kom ik toch ne keer terug!
Dame blanche
Mountainbiker

Post by Dame blanche »

Knappe tocht!
Heb me goed geamuzeerd & was terug thuis toen de storm begon :)
StalseMoosDabber
Mountainbiker

Post by StalseMoosDabber »

Jef Dries wrote:eerste keer dat ik in deze streek reed en 't was de moeite!

kan bovenstaande reacties alleen maar beamen:
super organisatie!!!

Rond kwart na 1 gefinished en nog net kunne fiets afspuiten. Da vond ik wel een minpunt; ze begonnen al af te breken terwijl heel wa gasten (toch zeker vd grote afstanden) nog moesten binnen komen.

Ik had ook geen 85km maar rond de 90...

Zijn er in deze regio nog tochten van + 60km waarin de meeste van die klimmetjes opgenomen zijn?? Want dan kom ik toch ne keer terug!
De Afspuitstand is blijven draaien tot 16.00h.
Als we moeten wachten met alles af te breken en op te kuisen, zijn we in het donker nog bezig.
Daarom dat we er stilletjes aan beginnen als het grootste deel van het volk door is.
witte2
Mountainbiker

Post by witte2 »

Aan iedereen die er geweest is : Bedankt voor de lovende comentaar.
't Is altijd leuker als je 's avonds na een paar drukke dagen zoiets kan lezen en vooral dat je weet dat bijna iedereen een leuke dag/rit gehad heeft. Dan weet je als organiserende club weer waar je het allemaal voor doet.
Bedankt en tot op één van de volgende ritten, op die van ons is het weer een jaartje wachten en hopen dat het weer mee zit !
grts,
Post Reply