Do 11/11/2010 Ottenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- LuckyIron
- Mountainbiker
dju dju dju, jammer jammer jammer dat ze hier het weer niet meehadden.
vertrokken onder droge omstandigheden maar helaas lagen de velden er verzopen bij. Het was soms baggeren, maar gelukkig maakte de knappe stukken in de Walen veel goed.
Helaas is dit totaal niet mijn ding en blijkbaar ook nog is een splitsing gemist en zo 34 kilometer op het parkoers gereden. Ook geen zin in nog meer baggerwerk en slijtage van het materiaal....maar dit is een pareltje als het wat droger was geweest !
Afpijling goed al mocht er hier en daar wel eentje meer staan.
Splitsingen mochten iets beter en groter aangeduid worden.
Sobere bevoorrading maar in orde.
Op- en af naar huis toch 55km in totaal. Serieuze wind en regen in 't naar huis rijden.
Deze tocht heeft veel potentieel voor de toekomst! Houden zo en hopen op nog meer global warming.

vertrokken onder droge omstandigheden maar helaas lagen de velden er verzopen bij. Het was soms baggeren, maar gelukkig maakte de knappe stukken in de Walen veel goed.
Helaas is dit totaal niet mijn ding en blijkbaar ook nog is een splitsing gemist en zo 34 kilometer op het parkoers gereden. Ook geen zin in nog meer baggerwerk en slijtage van het materiaal....maar dit is een pareltje als het wat droger was geweest !
Afpijling goed al mocht er hier en daar wel eentje meer staan.
Splitsingen mochten iets beter en groter aangeduid worden.
Sobere bevoorrading maar in orde.
Op- en af naar huis toch 55km in totaal. Serieuze wind en regen in 't naar huis rijden.
Deze tocht heeft veel potentieel voor de toekomst! Houden zo en hopen op nog meer global warming.
SUPER TOCHT!!!
Zwaar en lastig!! Door de hellingen, modder en het storm-weer!
De seingevers waren tof om niet te moeten stoppen (en de Gijs heeft dat super gedaan als seingever) en dan de laatste km een jenever!!! ZALIG
Alleen afspuit-stand was ermbarmelijk slecht!!!!!!!!!!
Zo lang wachten man man man
Maar toch was dit meer dan een geslaagde tocht, met nieuwe wegjes en singletracks dat ik nog nooit heb opgereden.
Zwaar en lastig!! Door de hellingen, modder en het storm-weer!
De seingevers waren tof om niet te moeten stoppen (en de Gijs heeft dat super gedaan als seingever) en dan de laatste km een jenever!!! ZALIG
Alleen afspuit-stand was ermbarmelijk slecht!!!!!!!!!!
Zo lang wachten man man man
Maar toch was dit meer dan een geslaagde tocht, met nieuwe wegjes en singletracks dat ik nog nooit heb opgereden.
Ik vond het een tof tochtje
Hier en daar inderdaad een heel vettig stukske baggeren,
Maar op het overgrote deel was het toch wel vrij goed berijdbaar
Een traject met vele splitsingen opdat je zelf een eigen afstand kunt samenstellen
Met de club hebben we de 40 gevolgd, op 1 klein stukske na: de Lianendreef. Daar hebben we het wegje net voordien dat parallel loopt genomen, en dat bleek een goede zet
Net voor de finish een jeneverke

Hier en daar inderdaad een heel vettig stukske baggeren,
Maar op het overgrote deel was het toch wel vrij goed berijdbaar
Een traject met vele splitsingen opdat je zelf een eigen afstand kunt samenstellen
Met de club hebben we de 40 gevolgd, op 1 klein stukske na: de Lianendreef. Daar hebben we het wegje net voordien dat parallel loopt genomen, en dat bleek een goede zet
Net voor de finish een jeneverke
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Een supertocht !
Met veel technische stukken, ZALIG.
Maar vandaag toch besloten om 2 nieuwe bandjes te steken, want
met versleten Nobbi nic's had ik ni echt veel grip
Alleen 1 minpuntje: ik heb gene jenever gezien.
Mijn pa heeft de 40 gedaan en hij heeft wel een jeneverke gedronken,
ik heb de 50 gedaan maar niets gezien
.
Met veel technische stukken, ZALIG.
Maar vandaag toch besloten om 2 nieuwe bandjes te steken, want
met versleten Nobbi nic's had ik ni echt veel grip
Alleen 1 minpuntje: ik heb gene jenever gezien.
Mijn pa heeft de 40 gedaan en hij heeft wel een jeneverke gedronken,
ik heb de 50 gedaan maar niets gezien
Aha joh,
Ama zo een knap parkoer in mijnen achtertuin,
Bij momenten technisch zeer uitdagend, nice
Bij mijn zuske geen file aan den afspuitstand en mijn petekind dat ne cola bracht
Daar nog ne spaghetti bij en die modderstrook net voor de bevoorading was snel vergeten
Mijne fietsenmaker
, fiets was pas afgemonteerd en ik kon alleen de middelste plateau gebruiken
Door de kou ook geen zin meer om nog langs de kantine te gaan
Mijn maten die zelden meerijden vonden het prachtig
En vooral leuk dat ge door het lussensysteem toch goe samen kon rijden
Ama zo een knap parkoer in mijnen achtertuin,
Bij momenten technisch zeer uitdagend, nice
Bij mijn zuske geen file aan den afspuitstand en mijn petekind dat ne cola bracht
Daar nog ne spaghetti bij en die modderstrook net voor de bevoorading was snel vergeten
Mijne fietsenmaker
Door de kou ook geen zin meer om nog langs de kantine te gaan
Mijn maten die zelden meerijden vonden het prachtig
En vooral leuk dat ge door het lussensysteem toch goe samen kon rijden
ook de 40 gereden met paar man en zeer leuk tochtje, lekker technisch met dit weer! de 29er ging vlot door de zompige stroken alleen dat veld waar je paar 100m van de fiets moest was er iets over! afpijling kon iets duidelijker, beter voor een kruispunt een pijltje dan achter de bocht of zo. toch enkele mensen paar keer zien twijfelen maar dit is alleen maar opbouwende kritiek! chapeau voor de seingevers en heel de organisatie!
tot volgend jaar!
tot volgend jaar!