Do 11/11/2010 Ottenburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- phille
- Mountainbiker
ik hoop dat de regen uitblijft want dat is gewoon niet leuk
dat het zwaarder zal zijn dan normaal lijkt me wiedes, veel hangt af welke kant het "vernieuwde" parcours zal opgaan.
Andere jaren gingen we ook naar Pecrot en daar zijn enkele zware stukken maar als ze noordelijker blijven dan zal het mogelijk ook zwaar worden, we zien wel.
dat het zwaarder zal zijn dan normaal lijkt me wiedes, veel hangt af welke kant het "vernieuwde" parcours zal opgaan.
Andere jaren gingen we ook naar Pecrot en daar zijn enkele zware stukken maar als ze noordelijker blijven dan zal het mogelijk ook zwaar worden, we zien wel.
-
RacingRonny
- Mountainbiker
Post by RacingRonny »
- in het weekend lag het er er nog goed berijdbaar bij, nu vrees ik dat er een paar serieus zware stukken zullen inzitten maar we hebben getracht het asfaltgehalte van de voorgaande jaren naar beneden te halen. Het zal er dus moddderig bij liggen maar wat wil je met de regen van gisteren en vannacht? Van twee echte ploeterstukken ben ik al zeker maar dat is niet meer dan 150 meter. 1 ploeterstuk kan je vermijden door de eerste lus van de 40-50 niet te nemen en de 25 te volgen maar dan mis je een mooie afdaling en heb je 3.5 km minder om de teller voor de 40 en 50 km. Het tweede 'rot' stuk (150 meter echte diepe blubber) kunnen we in principe ook omzeilen maar dan gaat er nog eens 3 km af en halen we weer een mooie goed berijdbare afdaling en een technische klim uit het parcours. En zo blijft er op den duur niets meer over ... Dus hebben we alles gelaten zoals het is en hopen dat men niet te veel gaat morren op deze stukken en de mooie stukken zal onthouden.
- op tijd vertrekken is de boodschap. Het heeft vandaag niet meer geregend en morgenvoormiddag blijft het droog als we Frank de leugenaar mogen geloven
- tocht komt niet in Neerijse
- als beloning voor het zware werk is er net voor het binnenrijden jenever voorzien !!!
- op tijd vertrekken is de boodschap. Het heeft vandaag niet meer geregend en morgenvoormiddag blijft het droog als we Frank de leugenaar mogen geloven
- tocht komt niet in Neerijse
- als beloning voor het zware werk is er net voor het binnenrijden jenever voorzien !!!