Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Hopelijk sukkelt er niemand in de Dender... of één of andere beek want het onderscheid met de wegels
.
Deze morgen had ik even tijd en ben ik een paar stukken in Meldert en Affligem gaan bekijken waar de route passeert en eerlijk: niet te doen. Allé, alles is te doen hé, maar alle veldwegen liggen vol diepe plassen... Hopelijk gaan ze nog wat veranderen aan het parcours, want de 41 km zal op deze manier LOODzwaar worden.patje2 wrote:Hoe zit het met het parkoer na die enkele druppelsvan de laatste dagen? Is het te doen of is het het baggeren?
- den Bart
- Mountainbiker
Ik passeer ook dagelijks langs een aantal stukken van het parcours en ik vrees ook dat het baggeren zal worden.MC Tim wrote:Deze morgen had ik even tijd en ben ik een paar stukken in Meldert en Affligem gaan bekijken waar de route passeert en eerlijk: niet te doen. Allé, alles is te doen hé, maar alle veldwegen liggen vol diepe plassen... Hopelijk gaan ze nog wat veranderen aan het parcours, want de 41 km zal op deze manier LOODzwaar worden.patje2 wrote:Hoe zit het met het parkoer na die enkele druppelsvan de laatste dagen? Is het te doen of is het het baggeren?
Ik zie echter niet in hoe ze nu nog snel snel het parcours zullen kunnen veranderen.
Succes aan de rijders voor vanavond, maar 't zal zonder mij zijn.
ik vermoed dat de "controle-brigade" straks nog wel even laat weten hoe het er voor staat.
Aangezien het om een nightride gaat, werd sowieso niet meteen gekozen voor de meest technische stukken uit onze streek en dus zijn er toch wat bredere banen om op te rijden. Die vaak wel iets beter liggen dan de echte baggerstroken.
Straks komt wel meer info.
Maar wie gewoon een jenevertje wil komen drinken, altijd welkom uiteraard. Hoewel je ook op het parcours hier en daar eentje kan scoren
Aangezien het om een nightride gaat, werd sowieso niet meteen gekozen voor de meest technische stukken uit onze streek en dus zijn er toch wat bredere banen om op te rijden. Die vaak wel iets beter liggen dan de echte baggerstroken.
Straks komt wel meer info.
Maar wie gewoon een jenevertje wil komen drinken, altijd welkom uiteraard. Hoewel je ook op het parcours hier en daar eentje kan scoren
- orangecrash
- Mountainbiker
Post by orangecrash »
het controleteam is gepasseerd.
Twee korte stukken die niet te rijden zijn, hebben we omgelegd langs de weg.
Er staan veel plassen op het parcours en er liggen uiteraard modderstroken. Kan moeilijk anders na de regenval van de vorige dagen en nachten.
Maar op de meeste plaatsen blijft ons parcours vlot berijdbaar.
Modderbanden leggen is echter geen overbodige luxe.
Er staan veel plassen op het parcours en er liggen uiteraard modderstroken. Kan moeilijk anders na de regenval van de vorige dagen en nachten.
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
orangecrash wrote:het controleteam is gepasseerd.
Lamp is opgeladen en al gemonteerd op de fiets.
Dat we niet proper zullen aankomen, is wel duidelijk na de regenval van de voorbije dagen.
Nu ik genezen ben en zo uitgekeken heb naar deze avondtt wil ik omwille van de modder toch niet opgeven hoor
Tot deze avond maar zal toch tussen 20.45 en 21.00 zijn.
Onderweg zien we dan wel of we de 41 km rijden of de 33 km.