Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

@ offsort
Zeg tegen la-swa-ki-rie dat je met mij gaat biken hij zal je wel laten gaan

Deze tocht was vorig jaar men eerste nightride in men nog korte karieire heb er nu toch al een 20 tal in den donker gereden.
Kiekos
Mountainbiker

Post by Kiekos »

Offshore wrote:@ Danny,
Patje2 en ik rijden ook met dat geweld op ons stuur. Om het te zeggen met de woorden van een collega te Torhout : 't zin begot luchten lik eup ne kamijon ! Een dure aanschaf, maar zijn geld dubbel en dik waard.

@ Kiekos,
Heb contact gehad met m'n voorzitter. Hij zal me vroeg genoeg lossen ! Hoe zit het rond acht uur met het verkeer op de E40 van Brussel naar Aalst ?
Als er geen ongelukken gebeuren zoals gisteren, druk maar loopt wel vlotjes.
-playboy-
Mountainbiker

Post by -playboy- »

Patje2 en ik rijden ook met dat geweld op ons stuur. Om het te zeggen met de woorden van een collega te Torhout : 't zin begot luchten lik eup ne kamijon ! Een dure aanschaf, maar zijn geld dubbel en dik waard.

@ Kiekos,
Heb contact gehad met m'n voorzitter. Hij zal me vroeg genoeg lossen ! Hoe zit het rond acht uur met het verkeer op de E40 van Brussel naar Aalst ?
autostade is niks maar eens van de autostrade dikke miserie in Aalst vanaf afrit in Aalst naar de start reken maar op een goed half uur, en dat zeg ik niet om te lachen hoor. Je bent rapper met uw MTB. #-o
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

-playboy- wrote:

@ Kiekos,
autostade is niks maar eens van de autostrade dikke miserie in Aalst vanaf afrit in Aalst naar de start reken maar op een goed half uur, en dat zeg ik niet om te lachen hoor. Je bent rapper met uw MTB. #-o
Maar neeje, op 10 minuten ben je er : http://goo.gl/maps/3Hgu
Zeker niet via de Parklaan rijden, maar via binnenbaantjes...
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Elke niteride heeft zijn charmes. Wat alleszins zeker is: niets beter dan een gezellige niteride om een leuk MTB-WE te beginnen ! Niet vergeten dat het binnenkort ook feest is bij Strammermax en zijn Pagegaaien!
Gelieve het vel van de vogel niet te verkopen alvorens hij geschoten is!

Ik denk er nog over na van naar Erembodegem af te komen. Ik zie altijd wat op tegen de verkeersdrukte. Want ik heb al vastgesteld dat het tot 's avonds zeer laat druk kan zijn om Brussel. In principe heb ik wel de kans om op tijd te vertrekken deze keer. Dus als ik kom zal ik wel op tijd starten. Ook de weersomstandigheden zien er niet gunstig uit om iemand te motiveren om te gaan rijden, alhoewel slecht weer me nog slechts zelden ervan heeft weerhouden om te komen. Mijn lampjes zijn in ieder geval al opgeladen.

Image
De Papegaai Bike Team Stabroek
* Kevin_V wil held worden! (Duchenne Heroes) * Papegaaien rijden voor Juliette * Buienradar Antwerpen Woensdrecht

Winterkalender 2010-11 West-Brabant (NL) en Noorderkempen (B)
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Nog even vermelden :

Als je van de autostrade komt en langs de Parklaan gaat rijden, dan moet je net voorbij het park NIET naar rechts (pijl Erembodegem). De baan is voorbij de fabrieken 'Du Parc' en 'Schotte' onderbroken. Enkel met de MTB kan je hier vlot door.

Dus beter niet afdraaien daar maar verder rijden naar de Brusselsesteenweg en zo naar Erembodegem. Aan de lichten in Erembodegem neem je rechts en je daalt af tot net voor de Dender. De startplaats ligt in de straat rechts ( dus niet links naar sporthal Denderdal) 200m verder ben je aan het voetbalterrein van SK Erembodegem.

Een alternatieve route (weinig verkeer!!!) is na de afrit onmiddellijk rechts nemen voor het Ibishotel, aan het rondpunt opnieuw rechts, dan net voor de Texaco links richting Erembodegem centrum, net voor de spoorlijn links, iets verder rechts over de spoorweg, blijven volgen tot over de Dender en dan na 100m links.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Miejster wrote:Een alternatieve route (weinig verkeer!!!) is na de afrit onmiddellijk rechts nemen voor het Ibishotel, aan het rondpunt opnieuw rechts, dan net voor de Texaco links richting Erembodegem centrum, net voor de spoorlijn links, iets verder rechts over de spoorweg, blijven volgen tot over de Dender en dan na 100m links.
Zoals mijn route dus ... http://goo.gl/maps/3Hgu
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Hoe zit het met het parkoer na die enkele druppels :lol: van de laatste dagen? Is het te doen of is het het baggeren?
fillou
Mountainbiker

Post by fillou »

patje2 wrote:Hoe zit het met het parkoer na die enkele druppels :lol: van de laatste dagen? Is het te doen of is het het baggeren?
het stof is redelijk goed geblust!

Het parcoursteam vertrek vanochtend om negen uur voor een laatste controle en improviseert ter plaatse als er stukken opdagen die niet te rijden zouden zijn.

Misschien zorgen we wel voor een extra fles jenever, dan kan het vanavond ook "druppels" regenen.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

fillou wrote:
patje2 wrote:Hoe zit het met het parkoer na die enkele druppels :lol: van de laatste dagen? Is het te doen of is het het baggeren?
het stof is redelijk goed geblust!

Het parcoursteam vertrek vanochtend om negen uur voor een laatste controle en improviseert ter plaatse als er stukken opdagen die niet te rijden zouden zijn.

Misschien zorgen we wel voor een extra fles jenever, dan kan het vanavond ook "druppels" regenen.
tip
Voor volgende week vrijdag hebben ze in Torhout 65liter jenever voorzien :-D
Post Reply