Za 13/11/2010 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Inderdaad "MTBley" ik zie ook net dat je maar om 12u kan vertrekken.We kunnen inderdaad samen vertrekken.Mijn email is kevinvangeluwe@telenet.be.
Vanwaar ben je?Normaal vertrek ik woensdagavond.
den bisch
Mountainbiker

Post by den bisch »

Hoi,kan iemand mij zeggen welke ondergrond het in Mol is?
modder of zand.
Is de eerste keer dat ik die steek kom biken.
pepper
Mountainbiker

Post by pepper »

den bisch schreef:
Is de eerste keer dat ik die steek kom biken.
Dat zul je je alvast niet beklagen : Mol Galbergen is absoluut een prachtige tocht. Zanderige stroken zullen er zowiezo bij zijn en met de modder zal het wel meevallen tenzij het dagen zou regenen natuurlijk.
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Als we met de bike langs het kanaal Kwmechelen Dessel komen waar
kunnen we er dan best afrijden om aan de inschrijving te geraken?
Chilly
Mountainbiker

Post by Chilly »

@ Kevin79 & mallybiky, om van Sunparks naar de start te komen heb je zeker geen auto nodig. Je zal zelfs al een deel van het parcours in tegengestelde richting passeren. (geen probleem hoor)

Opgelet, dit jaar is de start voorzien in de Begonialaan ipv in de Don Boscostraat. (KTA Het Spoor)

@ den bisch, den ondergrond bestaat overwegend uit zandgrond en kan nogal wat regen aan.

@ lucky7, waarschijnlijk komen jullie van de richting Kwaadmechelen. Dan stel ik voor om het kanaal te volgen tot in Gompel (Glaverbel). http://maps.google.be/maps?f=d&source=s ... =UTF8&z=15
Is misschien wat om maar gemakkelijker, anders moet ge door het centrum van Mol komen.
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

als je met de auto van overpelt komt staan er dan borden om de start aan te duiden? Zal wel maar dan hoef ik de tomtom niet mee te nemen. Moet nog een kinderoppas regelen maar ik heb wel zin om te komen
Chilly
Mountainbiker

Post by Chilly »

Er zullen duidelijk zichtbare borden worden opgesteld om iedereen naar de start te loodsen. No problemo. :wink:
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

deze tocht heb ik, sinds ik gaan fietsen ben nog niet gemist. dit is de mooiste tocht die in Mol voorgeschoteld wordt. het zal alleen een beetje jammer worden van het weer. als de regen er niet mee bakken uitvalt, kom ik zeker.
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

Kevin79 wrote:Inderdaad "MTBley" ik zie ook net dat je maar om 12u kan vertrekken.We kunnen inderdaad samen vertrekken.Mijn email is kevinvangeluwe@telenet.be.
Vanwaar ben je?Normaal vertrek ik woensdagavond.
Kevin, heb nog eens het weerbericht bekeken en toch maar besloten om de bike thuis te laten. Heb de laatste tijd genoeg van bagger-ritjes met liters water op mijn dak. Voor mij zal het bij lopen blijven dit weekend. Veel succes alvast en mss tot later. Voor mij zal het voor een andere keer zijn...
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Ok dat is geen probleem ik zal hem toch maar meenemen en miss ook morgen eens een ritje maken we zien wel.Zal nu vertrekken tot daar miss.
Post Reply