De Torhoutse Outdoor Fun organiseert op vrijdag 19/11 alweer haar 11de nachttocht. Vorig jaar konden we ondanks de mindere weersvoorspellingen zo'n 700 bikers verwelkomen!
Het vernieuwde parcours van de twee voorbije jaren wordt in grote lijnen behouden, maar deze keer draaien we de hele boel eens om. De startplaats blijft uiteraard wel dezelfde: voetbaltribune Velodroom in de Bruggestraat 29b te Torhout. Er kan gestart worden tussen 19.00 en 21.00.
We voorzien opnieuw twee afstanden : 31 en 41km. De lus voor de grote afstand zit in tegenstelling tot vroeger nu al in het begin, na zo'n 4km. Er moet dus al van in het begin een keuze gemaakt worden over de afstand.
Na de rit is er een bikewash, douches en pannenkoeken voor elke deelnemer.
Kostprijs : aangeslotenen 4 euro - niet-aangeslotenen 5 euro
kinderen tot 15 jaar : aangeslotenen gratis - niet-aangeslotenen 1,25 euro.
In de kostprijs zit de dagverzekering voor de niet-aangeslotenen inbegrepen.
GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
Een helm is sterk aanbevolen.
Fietsenverhuur is mogelijk bij Eddy Vandevyvere (tel. 051 65 66 88 ).
Dit kan enkel bij Eddy zelf, niet via de TOF.
Vr 19/11/2010 Torhout :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
- Rock Rider
- Mountainbiker
- jinba ittai
- Mountainbiker
Post by jinba ittai »
65l jenever... da moet genoeg zijn om er een paar te overtuigenpatje2 wrote:Ga ook eens naar het vere west vlaanderen afzakken om deze tocht als ik een bike maat kan overtuigen mee te rijden want meer dan 100 km enkel ik ga dan wel voor de lange afstand
Jij bent dus al overtuigt nu nog offshore en enkele bikers uit kalken en de jenever geraakt opjinba ittai wrote:65l jenever... da moet genoeg zijn om er een paar te overtuigenpatje2 wrote:Ga ook eens naar het vere west vlaanderen afzakken om deze tocht als ik een bike maat kan overtuigen mee te rijden want meer dan 100 km enkel ik ga dan wel voor de lange afstand