De pieten blijven ter plekke tot het controleteam van ons is gepasseerd. Dus iedereen zal ervan kunnen genieten!fietsertjeAnn wrote:Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.-playboy- wrote:Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee danfietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken![]()
![]()
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!
Wo 10/11/2010 Erembodegem :: Nightbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Miejster
- Mountainbiker
Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje?fietsertjeAnn wrote:Ik schat dat ik daar rond 20.45 kan zijn.-playboy- wrote:Om welk uur zou je vertrekken Ik rij met jullie mee danfietsertjeAnn wrote:Vorig jaar hier ook deelgenomen voor de lange afstand en dit jaar staat hij al lang op mijn te-rijden-lijstje.
Heb onlangs de mannen gezien van 'Den Blok' en ze waren er volop mee bezig. Ze beloofden weer genoeg offroad, Zwarte Pieten zullen weer aanwezig zijn op het parcours om van die snoepjes uit te delen, de jeneverstand meer op het einde van de tocht zal er ook weer staan. Op een bepaald ogenblik kon je vorig jaar kiezen tussen gemakkelijk en moeilijk. Het was zeker niet technisch moeilijk maar vooral door een bosje draaien en keren en gemakkelijk was gewoon rechtdoor ipv door het bosje. Deze avondtt is zeker aan te raden. Allen daarheen want ze verdienen meer dan 250 deelnemers zoals vorig jaar.
Ik zal dit jaar maar laat kunnen starten en hoop dat er van de Mc's ook enkelen zijn die laat willen starten zodat ik niet alleen hoef te rijden.
De Pieten zullen dan zeker nog op 't parcours lopen aangezien je tot 21.00 mag inschrijven.
Hopelijk willen de anderen ook zo laat vertrekken![]()
![]()
Ze geven in ieder geval een droge dag woensdag dus allen daarheen.
Tot woensdag !!!
-
fietsertjeAnn
- Mountainbiker
Post by fietsertjeAnn »
Wij zullen zeker starten voor de lange afstand.-playboy- wrote:Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje?![]()
![]()
Moeten toch iets gedaan hebben vooraleer we kunnen genieten van de jeneverkeS
De lange afstand ja, Hik Hik dat zal wel, Hik Hik van links naar rechts van links naar rechts dat zal Hik zeker een paar kilometerkes Hik meer zijn met die jenever in ons Hik lijf. PS. Ik ben die met zijn rode jeneverneus. Ik rij rechtstreeks naar dat jeneverkot. He He. Hik.fietsertjeAnn wrote:Wij zullen zeker starten voor de lange afstand.-playboy- wrote:Hoeveel km ga je doen Ann of rij je juist tot aan het jeneverkotje?![]()
![]()
Moeten toch iets gedaan hebben vooraleer we kunnen genieten van de jeneverkeS![]()