vandaag nog eens op trot geweest na de regen van vannacht en vanmorgen viel het nog mee,
<<als 't nu deze week nog veel regent, gaan wel enkele wijzegingen moeten invoeren, en deze liggen spijtig genoeg op een
stuk van 't nieuwe gedeelte
Maar niet treuren ,wij houden alles in 't oog
Zo 14/11/2010 Humbeek
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Rijden de 40km en 50km lang samen met de 70km ? Ik heb wel zin de 70km te rijden maar ik vrees dat niet iedereen van de club dat gaan zien zitten
Thanks voor uw antw. en tot zondag
De 60 en de 70 km,rijden een 10 km samen, om dan een lus van een kleine 20 km alleen te bollen en sluiten na een 30 km weer aan op de tocht van de 40-50kmflaming_jakke wrote:Rijden de 40km en 50km lang samen met de 70km ? Ik heb wel zin de 70km te rijden maar ik vrees dat niet iedereen van de club dat gaan zien zitten![]()
- phille
- Mountainbiker
wat er ook van komt, WIJ zullen er ZEKER zijn !!!
De Morgen 20101109 wrote:Zwaar stormweer op komst
Eind deze week trekt de eerste zware herfststorm van het jaar over het land. Donderdagavond en vrijdag zou de storm zware rukwinden met zich meebrengen.
Regen en wind staan op het programma voor het komende weekend. Een zware storm met rukwinden tot 90 kilometer per uur in het binnenland en 100 kilometer per uur aan de kust zal vrijdag over het land trekken.
De komende dagen krijgen we grijs en rustig herfstweer. Maar dat blijkt slechts stilte voor de storm. Vooral vrijdag wordt het opletten voor zware windstoten. Zaterdag neemt de wind waarschijnlijk af, maar een actieve regenzone stort dan veel regen over het land. Zondag wordt het rustiger en droger. (gb)
Zondag rustiger en droger..... goe voor onsphille wrote:wat er ook van komt, WIJ zullen er ZEKER zijn !!!
De Morgen 20101109 wrote:Zwaar stormweer op komst
Eind deze week trekt de eerste zware herfststorm van het jaar over het land. Donderdagavond en vrijdag zou de storm zware rukwinden met zich meebrengen.
Regen en wind staan op het programma voor het komende weekend. Een zware storm met rukwinden tot 90 kilometer per uur in het binnenland en 100 kilometer per uur aan de kust zal vrijdag over het land trekken.
De komende dagen krijgen we grijs en rustig herfstweer. Maar dat blijkt slechts stilte voor de storm. Vooral vrijdag wordt het opletten voor zware windstoten. Zaterdag neemt de wind waarschijnlijk af, maar een actieve regenzone stort dan veel regen over het land. Zondag wordt het rustiger en droger. (gb)
maar denk dat het in Humbeek zeker niet rustig zal zijn
en droger
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Erm, "eerste 1000 gratis ontbijt", hoeveel man (of vrouw uiteraard) wordt er daar eigelijk verwacht?
Schoon initiatief wel
Schoon initiatief wel
steeds VERZORGDE EN WARME DOUCHESRatters wrote:houden jullie de rijders die van iets verder komen op de hoogte van de staat van het parcours, want 50km baggeren zie ik echt niet zitten ... bedankt!!!
en ook belangrijk zijn er nadien WARME douches!!!!
en vrijdag beginnen we te pijlen en geef ik vrijdag en zaterdagavond nog een stand van zaken door qua staat van het parcours
Er zitten een paar kritieke plaatsen in 't parcours, maar hebben hier wel
steeds een alternatief voor in petto........