Zo 07/11/2010 Aarschot
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- klane shortwood
- Mountainbiker
Post by klane shortwood »
fluo geel met fluo roodalleen in de meethoven de pijlen slecht zichtbaar. wel voldoende, meer de kleur he.
hoe hadden jullie de pijlen dan graag gehad misschien? met ingebouwde led-verlichting ofzo??? ofwel is mijn zicht buitenaards goe, ofwel zitten er hier veel opt forum die ne bril vandoen hebbe. straffe mannen die gisteren verkeerd gereden zijn ...
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Raar maar waar, zelf vind ik die fluo pijlen ook niet de meest opvallende (ben nergens verkeerd gereden). Ze lijken soms mee op te gaan in het decorklane shortwood wrote:fluo geel met fluo roodalleen in de meethoven de pijlen slecht zichtbaar. wel voldoende, meer de kleur he.![]()
![]()
![]()
hoe hadden jullie de pijlen dan graag gehad misschien? met ingebouwde led-verlichting ofzo??? ofwel is mijn zicht buitenaards goe, ofwel zitten er hier veel opt forum die ne bril vandoen hebbe. straffe mannen die gisteren verkeerd gereden zijn ...
Goorbikers
Proficiat aan de organisatie!
Super tocht, 60km rond elke boom ne singletrack
en goed uitgepijld (voor mij)
In vergelijking met Bierbeek vorige week heerlijk snel parcours.
Aan de mannen van de 2e bevoorrading die met een creative oplossing kwamen om mijn gebroken versnelling kabel te verhelpen : thanx!
Tot volgende keer!
Super tocht, 60km rond elke boom ne singletrack
In vergelijking met Bierbeek vorige week heerlijk snel parcours.
Aan de mannen van de 2e bevoorrading die met een creative oplossing kwamen om mijn gebroken versnelling kabel te verhelpen : thanx!
Tot volgende keer!
- Trekkie 800
- Mountainbiker
- Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9
Post by Trekkie 800 »
Hier gisteren ook de 60km's komen rijden tesamen met Sportyboy in onze favoriete bikestreek. Heb genoten van de tocht. Den Impossible niet opgeraakt maar voor de rest alles. Bepijling vond ik goed. De kleedkamers waren ook van de betere voetbalveldkleedkamers. En nog lekker warm water ook.
Maw, dikke merci en tot de volgende.
Maw, dikke merci en tot de volgende.
-
dirk999bis
- Mountainbiker
Post by dirk999bis »
gisteren ook ene "den impossible" zien oprijden (aan de linkse kant)
knap gedaan
knap gedaan
-
joeke
- Mountainbiker
Als het deze aan de extreme bar was, kan ik het zijn.freezy wrote:Welke was 'den impossible'? Ik weet dat in de TT Aarschot (die van eind november) een Montée Impossible zit maar zo 1 van dat kaliber ben ik gisteren niet tegengekomen.dirk999bis wrote:gisteren ook ene "den impossible" zien oprijden (aan de linkse kant)
knap gedaan
Door links aan te houden ben ik er naar boven kunnen rijden.