Idem voor het gezelschap en bedankt voor de foto'sbushrider wrote:Grysperre's konden niet ontbreken![]()
![]()
Vandaag met een paar collega's dit ritje onder onze noppen geschoven
ziehier onze beelden
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... =slideshow
Organisatie was ok alles wat er moest zijn was aanwezig![]()
![]()
, gezelschap was super
![]()
![]()
bedankt mannen voor het aangenaam gezelschap
Za 06/11/2010 Bekegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- alexbiker
- Mountainbiker
- amateur-biker
- Mountainbiker
Post by amateur-biker »
'k Heb ook genoten van dit ritje nadat de buienradar ons wist te vertellen dat het weer stelselmatig zou verbeteren. Alle stroken waren vlot bereidbaar (de ene toch nog iets vlotter dan de andere). De rit zelf was een goeie mix van wat een biker mag verwachten
.
Bevoorradingen waren goed en bepijling was ok.
Wegens tijdsgebrek hebben we den apres moeten overslaan
.
Volgend jaar normaal gezien terug van de partij.
Bevoorradingen waren goed en bepijling was ok.
Wegens tijdsgebrek hebben we den apres moeten overslaan
Volgend jaar normaal gezien terug van de partij.
Heb ook genoten van de rit. Inderdaad soms wat lange roadstukken tussen de mooie bos- en veldstroken en heel wat van de bloso-route van Jabbeke-Zedelgem. Maar toch mooie gevarieerde rit. Er zijn wat privé-bossen overgeslagen, maar anders wordt het inderdaad een copy van Jabbeke of Snellegem. Misschien eens zoeken naar privé-stukken rond Bekegem die niet door andere organisaties in de buurt gebruikt worden.
En ja het lag hier en daar wat vettiger, maar ik heb nergens problemen gehad om door te rijden. Ook niet moeten stoppen om modder van mijn bike te schrapen. Zeker niet overdreven.
Ook bevoorrading en afspuitstand waren in orde.
Het enige probleempje dat ik had was dat de gele pijltjes niet overal evengoed opvielen. Tweemaal een afslag gemist alhoewel er 2 pijltjes hingen.
En ja het lag hier en daar wat vettiger, maar ik heb nergens problemen gehad om door te rijden. Ook niet moeten stoppen om modder van mijn bike te schrapen. Zeker niet overdreven.
Het enige probleempje dat ik had was dat de gele pijltjes niet overal evengoed opvielen. Tweemaal een afslag gemist alhoewel er 2 pijltjes hingen.
Ik kan mij bij dit verslag volledig vinden. Ondanks de vele regen kregen we een heel goed berijdbaar parcours. Het is niet te geloven hoeveel water de Brugse bossen kunnen slikken.Quattro wrote:Heb ook genoten van de rit. Inderdaad soms wat lange roadstukken tussen de mooie bos- en veldstroken en heel wat van de bloso-route van Jabbeke-Zedelgem. Maar toch mooie gevarieerde rit. Er zijn wat privé-bossen overgeslagen, maar anders wordt het inderdaad een copy van Jabbeke of Snellegem. Misschien eens zoeken naar privé-stukken rond Bekegem die niet door andere organisaties in de buurt gebruikt worden.
Bedankt aan de organisatie voor de mooie bike-voormiddag.