Za 13/11/2010 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Chilly
Mountainbiker

TT Mol Galbergen 13/11/2010

Post by Chilly »

TT Mol Galbergen
Startplaats: KTA Het Spoor (ruime parking om er rond KTA)
Begonialaan
2400 Mol

Afstand: 25-32-43
Startuur: 12u-14u30
Parcours: super bosrijk :-D :-D

Bevoorrading: Aquarius, bananen, koeken, warme drank, etc...

Uiteraard verwarmde douches =D> =D> en om af te sluiten kan je gezellig napraten in onze cafetaria :lol: :lol:

Alvast tot dan
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Aanwezig. 8)
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

verschilt die veel van de vtt die vandaag in mol was ?
Wdriver
Mountainbiker

Post by Wdriver »

De toertocht van volgende week heeft geen raakpunten met de tocht van vandaag.Waar de toertocht van vandaag zich ten zuidwesten vanuit Mol afspeelt, zal het volgende week meer oostelijk gebeuren. Ik heb mij vandaag rustig geamuseerd in de modder, hm..., volgende week kan het ook wel modder zijn maar wel veel meer single-tracks en afwisselender. Bevoorrading is vergelijkbaar, sommige keren met wat meer ambiance. De après- mogelijkheden ( soorten bier) zullen het vandaag waarschijnlijk halen ten opzichte van volgende week.Maar... de tocht van de Galbergen( volgende week) is een echte aanrader.
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

ok bedankt, om het bier is het mij toch niet echt te doen :wink:
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Hallo als West Vlaming heb ik niet zoveel ervaring met jullie streek en wil ik daarvan eens proeven.Nu ben ik wel toevallig op verlof in deze streek zeker.Ik ben namelijk een paar dagen op vakantie in het domein van sunparks.Zou dit ver zijn om van daar te vertrekken met de fiets of heb ik een auto nodig?Telt deze rit ook voor de VWB waarvan ik een kaart heb of niet?
Op zondag wil ik ook een rit rijden is daar een vast parcour uitgestippeld?
Alé tot volgende week.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Galbergen is voor mij de beste tocht in Mol, niet dat de andere slecht zijn uiteraard :roll:
Hoog gehalte singletrack en goede organisatie.
Hoop dat mijne bike hersteld geraakt tegen dan, vandaag uit pure noodzaak met de koersfiets een duurtraining gedaan #-o
mallybiky
Mountainbiker

Post by mallybiky »

Kevin79 wrote:Hallo als West Vlaming heb ik niet zoveel ervaring met jullie streek en wil ik daarvan eens proeven.Nu ben ik wel toevallig op verlof in deze streek zeker.Ik ben namelijk een paar dagen op vakantie in het domein van sunparks.Zou dit ver zijn om van daar te vertrekken met de fiets of heb ik een auto nodig?Telt deze rit ook voor de VWB waarvan ik een kaart heb of niet?
Alé tot volgende week.
Ik denk dat je zeker met de fiets naar de inschrijving kan. Volgens google maps is dat exact 6 km van sunparks vandaan.

Een bloso vast parkoer is zeker een mogelijkheid voor zondag. Je hebt het parkoer van Dessel dat iets noordelijker ligt dan sunparks. Het parkoers van Mol zelf ligt iets zuid westelijker.
Je kan ook kijker op de site van Bloso zelf.
Kevin79
Mountainbiker

Post by Kevin79 »

Bedankt mallybiky voor de info ik zal inderdaad met de fiets kunnen gaan.
Hopelijk zijn de weeromstandigheden ok.
MTBley
Mountainbiker

Post by MTBley »

Kevin79 wrote:Hallo als West Vlaming heb ik niet zoveel ervaring met jullie streek en wil ik daarvan eens proeven.Nu ben ik wel toevallig op verlof in deze streek zeker.Ik ben namelijk een paar dagen op vakantie in het domein van sunparks.Zou dit ver zijn om van daar te vertrekken met de fiets of heb ik een auto nodig?Telt deze rit ook voor de VWB waarvan ik een kaart heb of niet?
Alé tot volgende week.
De wereld is toch klein hé, ben ook afkomstig uit West-Vlaanderen en heb toevallig ook een verlengd weekendje geboekt in bovenvermeld domein. Ben dus ook van plan om de bike mee te nemen om eens in het voor mij althans onbekende Mol rond te toeren. Deze TT stond dus ook op mijn lijstje. Mss kunnen we samen doorrijden naar de start? Je moet maar iets laten weten. PS: Klopt het dat je maar vanaf 12.00u kunt starten?
Post Reply