Zo 07/11/2010 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
makkemerckx
Mountainbiker

Post by makkemerckx »

Straf in bergaf uit Eizer (Overijse) was met 7 aanwezig. En dat het vettig was kan ik bij deze bevestigen. Vettig maar prettig !!!

Makke
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

koppigaard wrote:Hier is enige rechtzetting gewenst Dodge. Als voormalig Limburger kan ik niet verstaan en verdragen dat men buiten de provincie het heeft over DE Limburg. DEN ANTWAARP, dat kan ik nog verstaan wanneer het over ver vergane voetbalglorie gaat. DE VLOANDERS, dat is de andere kant van het land maar zegt niets over beide provincies. Hou het ajb gewoon over Limburg, zonder meer. Dus..als je van LIMBURG komt... In bevestigend geval tracteer ik je morgen in Kampenhout op ne Leffe.
Eigenlijk moet ne mens toch wat moeite doen om te zeggen dat deze TT in Kampenhout echt wel de moeite is en dat we de modder er in dit geval maar bij moeten nemen. Tot morgen.
Dit was zo zekers niet bedoelt hoor.
en zal in het vervolg gewoon Limburg schrijven.
sorry
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Heb de 60 komen rijden. En het was weer dik inorde.

Gelukkig heeft het enkel de zaterdagvoormiddag geregend zodat het niet al te vettig lag.
Want neemt maar aan als het hier 3 dagen giet ligt hierin kortenberg het er wel anders bij. Dan is het overal zoals waar we door dat pattatenveld moesten tussen de jeugdgevangennis en de 1ste bevoorrading.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Gasten, dit was een prima TT. De hellingen aankondigen met percentage kan ik altijd appreciëren. De naam van de helling of het bos zou nog een meerwaarde kunnen betekenen. Ik heb me eindelijk ook nog eens terug gevonden tussen de foto's. Meestal val ik eruit, mogelijk spelen estetische criteria hierbij een rol. Toch valt het mij op dat de kinderen wel degelijk gehelmd aan de TT beginnen maar dat de begeleidsters, van de Gezinsbond neem ik aan, hier geen punt van maken. Een TT op dit niveau is een prima instrument om het dragen van de fietshelm te promoten. Deze kans mogen wij als volwassenen niet voorbij laten gaan.
Ontwikkelingshulp als streefdoel is mooi, daarvoor kom ik naar Kampenhout, maar denk ook aan de voorbeeldfuctie weggelegd voor volwassenen. Ouders dus!
Overigens een toffe TT. Ik heb afgezien, volledig uitgeteld toen ik naar huis fietste. Maar hier wil ik nog wel terug komen.
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Toffe TT , als goed in orde. Mij zien ze zeker terug
Fast-P
Mountainbiker

Post by Fast-P »

Volledig mee akkoord!! En nog een leuk punt zijn de stewards die je je plaats aanduiden bij het parkeren. Ik heb er zeker 20 geteld denk ik. En ook die fiets en andere toffe prijzen van de tombola. Knappe organisatie - jaar na jaar. Ik kom ook zeker terug!
Greets, Peter
bdc
Mountainbiker

Post by bdc »

Eerste maal dat ik deze TT reed - en 't zal zeker niet de laatste keer zijn.

Voor mij echt het perfecte parcours (45km) =D> : vlakke & rustige aanloop, en vanaf Kortenberg, gevolgd door bosjes achter Everberg langs autostrade & Bertembos, gaat het goed op en af, via vele singletracks of eerder technische veldwegen. Na Bertembos heb je het zwaarste gehad en is het vlakker & rustiger bollen tot in Kampenhout, goed om het gemiddelde wat op te krikken. :wink:

Het geploeter viel goed mee - in vergelijking met vorige week in Sint-Amands!

De bordjes met info over de hellingen vind ik echt een goed idee, kan je de inspanning goed inschatten & doseren. En het soepje aan de bevoorrading was lekker & welgekomen!

Tot slot, goede organisatie ook: bewaakte fietsenstalling, bikewash, voldoende zitplaats voor een drankje achteraf.
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

Mag ik ook nog een proficiat wensen aan de man die de 30km LIEP!
In zijn geel fluo jasje liep hij soms vlugger dan wij fietsten!
Ik zag hem na zijn inspanning in de kleedkamers, hij was totaal choco, zoals wij dat noemen. Naar zijn zeggen bij gebrek aan drinken!
Ik hoop dat hij vlug recupereerde!
Toch een vermelding waard!
=D> =D>
Nogmaals een sublieme organisatie, bikeparking, bikewash, tombola, goede locatie en zelfs op gevaarlijke punten seingevers! mooi!
=D> =D>
pum
Mountainbiker

kettingbreuk maakte bijna een einde aan mijn toertocht

Post by pum »

Bij deze wil ik de onbekende biker van PERVELO bedanken voor zijn hulpvaardigheid. Na 10 km was ik de ongelukkige met een gebroken ketting. Zonder kettingpons op zak zag ik mijn ritje al snel in de mist gaan. Heb denk ik 5 minuten langs de kant gewacht (de pechdienst ging me komen halen) toen deze persoon terugkeerde en mij even wou bijstaan voor mijn ketting. Bijgevolg nog een heerlijke rit gehad. Bij deze nogmaals hartelijk dank.

groeten,

Wim
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Na twee jaar eindelijk weer begonnen met het mountainbiken... en direct ne goeie rit zou ik zeggen. Wat een organisatie zeg... inschrijvingen, parkingbewaking, bevoorrading, en wat een massa volk... Weet iemand trouwens hoeveel bikers er ongeveer waren ?
Als ik al één minpuntje mag noemen was voor mij de bikewash... te weinig slangen en in die koude was het dan ook heel lang aanschuiven. Misschien volgend jaar wat meer slangen leggen of de plaatselijke brandweer inschakelen. :-)
Nogmaals een dik =D> moe maar voldaan op naar de volgende... Ottenburg lijkt me ook een leuke tocht.
Post Reply