Startplaats: KTA Het Spoor (ruime parking om er rond KTA)
Begonialaan
2400 Mol
Afstand: 25-32-43
Startuur: 12u-14u30
Parcours: super bosrijk
Bevoorrading: Aquarius, bananen, koeken, warme drank, etc...
Uiteraard verwarmde douches
Alvast tot dan
Post by jinba ittai »
Ik denk dat je zeker met de fiets naar de inschrijving kan. Volgens google maps is dat exact 6 km van sunparks vandaan.Kevin79 wrote:Hallo als West Vlaming heb ik niet zoveel ervaring met jullie streek en wil ik daarvan eens proeven.Nu ben ik wel toevallig op verlof in deze streek zeker.Ik ben namelijk een paar dagen op vakantie in het domein van sunparks.Zou dit ver zijn om van daar te vertrekken met de fiets of heb ik een auto nodig?Telt deze rit ook voor de VWB waarvan ik een kaart heb of niet?
Op zondag wil ik ook een rit rijden is daar een vast parcour uitgestippeld?
Alé tot volgende week.
De wereld is toch klein hé, ben ook afkomstig uit West-Vlaanderen en heb toevallig ook een verlengd weekendje geboekt in bovenvermeld domein. Ben dus ook van plan om de bike mee te nemen om eens in het voor mij althans onbekende Mol rond te toeren. Deze TT stond dus ook op mijn lijstje. Mss kunnen we samen doorrijden naar de start? Je moet maar iets laten weten. PS: Klopt het dat je maar vanaf 12.00u kunt starten?Kevin79 wrote:Hallo als West Vlaming heb ik niet zoveel ervaring met jullie streek en wil ik daarvan eens proeven.Nu ben ik wel toevallig op verlof in deze streek zeker.Ik ben namelijk een paar dagen op vakantie in het domein van sunparks.Zou dit ver zijn om van daar te vertrekken met de fiets of heb ik een auto nodig?Telt deze rit ook voor de VWB waarvan ik een kaart heb of niet?
Op zondag wil ik ook een rit rijden is daar een vast parcour uitgestippeld?
Alé tot volgende week.