Zo 07/11/2010 Langemark

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Koenego
Mountainbiker

Post by Koenego »

Deze morgen ook de 45 gereden met enkele erika baaikers, vertrokken vanuit klerken en dan om 8h30 vertrokken vanuit langemark voor een aangenaam tochtje, alles lag toch redelijk berijdbaar, want thuis gekomen met 68 km op de teller en een av van 24,3 en 68 km!!!
De bikewash overgeslagen en thuis de fiets afgespoten.
Tot volgend jaar!
rik c
Mountainbiker

Post by rik c »

Langemark, op een boogscheut van het thuisfront, waar men duidelijk had geopteerd voor een vlot berijdbare tocht, en er bijgevolg flink wat baan had in gestopt. Misschien geen verkeerde keuze met het hondeweer van de jongste dagen.
De tocht was dan ook overal vlot berijdbaar. De bepijling dik in orde, en ook de afnummering van de off-road stroken is voor een bricoleur (zonder kilometerteller) zoals ik, bijzonder aangenaam. Het geeft telklens weer de nodige 'courage' om verder te gaan. Gestart samen met Fast 2 en Koenego (die Bekegem van gisteren blijkbaar vlot had verteerd). Een km of 30 aan die mannen hun achterwiel gehangen,daarna nog wat aan de rekker maar finaal toch duidelijk de rol moeten lossen.
Enfin, het was een leuke tocht en we hebben ons wreed geamuseerd. De mannen van Langemark kregen het deelnemersaantal dat ze na al die jaren toch wel es verdienen.
Merci Langemark, t was in orde ! !
fast2
Mountainbiker

Post by fast2 »

Koenego wrote:Deze morgen ook de 45 gereden met enkele erika baaikers, vertrokken vanuit klerken en dan om 8h30 vertrokken vanuit langemark voor een aangenaam tochtje, alles lag toch redelijk berijdbaar, want thuis gekomen met 68 km op de teller en een av van 24,3 en 68 km!!!
De bikewash overgeslagen en thuis de fiets afgespoten.
Tot volgend jaar!
zal mij toch een kmtellerke aanschaffen zeker dan ben ik beter op de hoogte van gepresteerde inspanningen :P
hebben het dus nog beter gedaan dan ik dacht #-o , wel dankzij een beresterke koenego waarvoor dank =D> =D>
Isaac
Mountainbiker

Post by Isaac »

Hele propere rit in Langemark. Nattuurlijk is er modder maar 't is maar op de home trainer dat ge gene modder tegenkomt.
De negatieve reacties zijn hier onterecht. [-X
Bedankt voor de schone rit. =D>
Helaas ook geen bike wash wegens te lange wachtrij.
Volgend jaar terug.
=D> =D>
Den Steffie
Mountainbiker

Post by Den Steffie »

was een prachtige tocht altijd ee als de keuneleute erbij zit , goede bepijling en zeker met zo'n prachtig weer vannuchten, voor herhaling vatbaar
Brede Boskanter
Mountainbiker

Post by Brede Boskanter »

Deze morgen hier ook vertrokken met een 10-tal boskantrijders. Int begin beetje moeilijk maar onderweg verbetering.Mooie tocht met afwisseling , beetje op en af .Net voor de bevoorrading bijna tegen de grond gegaan tegen 40 per uur.Nadien stevig de beuk erin en samen met 3 collegas aangekomen.Na de afspuitstand en de douches een leuke apres met enkele leffes en een hele meute boskanters ( 26 geteld ).Geluk bij de tombola want een Samsung gsm gewonnen.Bedankt mensen van Langemark en tot donderdag in Wervik. Ferm geamusseerd vandaag.Stats : 47,5 km en avs 23
missie
Mountainbiker

Post by missie »

Beetje laat vertrokken met de crosser deze morgen toch vlot wat bikers ingehaald en zo tussen de mensen gekomen :wink: . Ik vond het een leuk ritje, dat stukje keuneleute was echt de max en lekker te nemen met de crosser. Fun, tot op 7 km van het einde: achteraan lek ! No problem, snel bandje wisselen...en dan zien dat er ook gat inzit :roll: ... Niemand die me passeerde had een koersbandje bij. Gelukkig dat 2 gasten me geholpen hebben met een 'plakkerke' (als ze hier op 't forum zitten: nog eens een dikke merci gasten !). Ik ben dan maar via de asfaltwegen naar Langemark terug gereden. Ach, we klagen niet (zo veel :wink: )...
freesoul
Mountainbiker

Post by freesoul »

rik c wrote:De bepijling dik in orde, en ook de afnummering van de off-road stroken is voor een bricoleur (zonder kilometerteller) zoals ik, bijzonder aangenaam. Het geeft telklens weer de nodige 'courage' om verder te gaan.
dat ze aftellen heb ik niet op gelet wat ik wel belangrijk vond is dat er telkens bij staat hoe lang de onverhardstroken waren en telkens het pechnummer eronder
ook om de 5 km een bord en de laatste km
de organisatie heeft ech er zijn werk van gemaakt
tot volgend jaar met een stel betere knietjes
kuotakredo
Mountainbiker

Post by kuotakredo »

Aan alle deelnemers,

Hartelijke dank voor jullie komst naar onze organisatie.

Door de massale opkomst was er inderdaad wat opstopping aan de afspuitplaats waar nochthans 8 slangen ter beschikking waren.We zullen informeren hoe we dit kunnen verbeteren voor de toekomst.

Er is een computerje gevonden op het parcour type: SIGMA 906

De verliezer van dit computertje kan me contacteren op 0477/281713.

sportieve groeten,
De Bakelandvrienden
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,
Deze morgen ook deze tocht gereden. In Diksmuide met de fiets vertrokken en in Houthulst aan zone 10 ingepikt. Aan de start braaf mijn inschrijving betaald :wink: :wink: en van een koffie met een lekkere pannekoek genoten =P~ . Daarna de tocht verdergezet.
Het parcours bevatte misschien nogal veel baan maar ik denk dat het naar omstandigheden maar beter was, bepaalde dreven die mogelijk nog konden worden opgenomen in het parcours lagen er haast onberijdbaar bij #-o .
Het is toch nog altijd de bedoeling om te fietsen ipv te wandelen met de fiets aan de hand #-o .
Uiteindelijk voldaan thuis gekomen met 75 km op de teller en een AVG van 24,5.

Voor de rest een goede organisatie

Grtzz

Pompierke
Post Reply