Zo 07/11/2010 Ham
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Perfecte verwoording van den TT, voor de bevoorading een 5/10 na de bevoorading een 8/10 enkel spijtig vant vele volk wat op de vettige klimmetjes meesral voet aan de grond moesten zetten. Al bij al goede tt met idd een magere bevoorading, maar denk dat ze niet zoveel volk verwacht hadden.Griffon wrote:Ik vond het eerste deel van het parcours toch maar redelijk saai, terwijl dat daar links en rechts van de lange rechte strook ne hele speeltuin ligt. misschien geen toelating hiervoor.
het deel na de bevoorrading was dan wel weer in orde, bijna alles wat er in de buurt is hebben ze er uit gehaald.
zoals gezegd was de bevoorrading aan de magere kant, een droog wafelke met wa water is nie direkt iets waarvoor ik met plezier afstap.
een beetje sportdrank was zeker welkom geweest, ik had zelf alleen maar water bij.
voor de rest was het wel in orde, perfect afgepijld, vlotte inschrijving (rond 10u) bewaakte fietsparking en de afspuitstand deed het ook.
hier was het wel lang aanschuiven maar dat is normaal als je zag hoeveel volk er was.
-
wimmy x
- Mountainbiker
vandaag ook naar Ham geweest. Met de bike tot daar gereden en de 41 km gedaan. Heb me goed geamuseerd van begin tot einde. Daar heeft vooral de modder voor gezorgd. Heb goede bevoorrading gehad. Was meer dan voldoende.
Achteraf naar de apres geweest waar de ge 2,5euro moet neertellen voor nen ice tea.
da vind ik er wel over persoonlijk.
voor de rest met goed gevoel terug naar huis gereden
Achteraf naar de apres geweest waar de ge 2,5euro moet neertellen voor nen ice tea.
voor de rest met goed gevoel terug naar huis gereden
Ik vond het parcours maar zozo... niet echt mijn ding zo een paar keer te voet ne berg op gaan. Geen klachten over de bevoorrading hier, toen ik daar was was alles nog daar wat er moest zijn
Wel te veel volk bij de afspuitstand, dan maar met ne modderfiets naar huis gereden en thuis de slang uitgehaald.
Wel te veel volk bij de afspuitstand, dan maar met ne modderfiets naar huis gereden en thuis de slang uitgehaald.
- spooky
- Mountainbiker
Ik vond het schandalig. Zoveel geld betalen voor; een zeer lange wachttijd aan de inschrijving, 3/4 euro startgeld, en dan totaal géén bevoorrading... Niet dat ik zoveel moet hebben, maar een stuk banaan, een koek...
Ok, je kan dat niet verwacht hebben, maar tussen onze start (9u) en de aankomst aan de bevoorrading, daar zit toch een uurtje tussen... Tijd genoeg om bij te gaan kopen, toch??? wij hadden op onze tt's meer dan 2000 man, wij zijn ook moeten gaan bijkopen hoor...
Nogmaals, véél heb ik niet nodig, maar dit was er echt wel over!
seingevers = super!
parcours was ok. Niet ongelofelijk, maar leuk.
Ok, je kan dat niet verwacht hebben, maar tussen onze start (9u) en de aankomst aan de bevoorrading, daar zit toch een uurtje tussen... Tijd genoeg om bij te gaan kopen, toch??? wij hadden op onze tt's meer dan 2000 man, wij zijn ook moeten gaan bijkopen hoor...
Nogmaals, véél heb ik niet nodig, maar dit was er echt wel over!
seingevers = super!
parcours was ok. Niet ongelofelijk, maar leuk.
parcours voor de bevoorrading was redelijk saai, vlakke rechte stukken.
na de bevoorrading was het parcours goed, maar teveel volk... dus treintje rijden....
bevoorrading viel mee.
Seingevers waren wel schitterend!
Maar dan na de TT: 2,50 EUR voor een ICE TEA.... schandalig!
En die is dan nog eens lauw, bah. Dan maar overgeschakeld op Westmalle, aangezien die evenveel kosten als een ice tea. Maar ook die was lauw....
Toch een werkpunt voor de organisatie denk ik zo.
na de bevoorrading was het parcours goed, maar teveel volk... dus treintje rijden....
bevoorrading viel mee.
Seingevers waren wel schitterend!
Maar dan na de TT: 2,50 EUR voor een ICE TEA.... schandalig!
Toch een werkpunt voor de organisatie denk ik zo.
-
rubenv
- Mountainbiker
Vandaag ook de 41km gedaan, eerste deel was nie speciaal. Maar na de bevoorrading was het super. Rond 10u vertrokken. Drukte onderweg viel goed mee. Eten op de bevoorrading viel wel mee. Maar water is idd maar triestig. En 2.5 euro voor een ice tea is er wel over. Voor de rest een goede tocht, met goede seingevers