Zo 07/11/2010 Amougies-Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ligt op sommige stukken héél smerig!
Tania
Mountainbiker

Post by Tania »

Smirnoff103 wrote:Weet iemand tot hoe laat het inschrijven mogelijk is aub?
Dag

Ik ben van de organisatie en je mag tot 10uur inschrijven ,maar indien het iets later is ook geen probleem

Tot morgen
ndcbiker
Mountainbiker

Post by ndcbiker »

deze vanmorgen gereden had rond de 45km's.prachtige rit voor de winter.Alles goed berijbaar.Bevoorradingen waren bufetten,nie te doen en op gevaarlijke punten seingevers wat toch een pluspunt is.Volgend jaar kom ik zeker terug. =D> =D>
buzze
Mountainbiker

super organistatie

Post by buzze »

Deze TT is af! Super parkoer, super bevoorrading, vriendelijke org... meer moe da nie zijn!!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Deze morgen met fietske naar hier afgezakt en ontvangst was hartelijk. Vlotte inschrijving, koffie, chocoladekoeken ...
Ook de tocht was best leuk, en vooral goed te rijden, zelfs de keuzes 'hard' waren te doen. Dank ook aan de vele seingevers, bevoorradingen waren zeer ruim. Douches en afspuit (stond nogal wa volk) niet gebruikt.
Enig minpuntje was dat de laatste grote fles bier (naam vergeten) voor onze neus werd verkocht :(
Volgend jaar ben ik er zeker terug :bounce: :bounce:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Super organisatie: aan elk gevaarlijk kruispunt kon er gewoon doorgevlamd worden dankzij de seingevers!!!
Parcour was perfect in evenwicht: vorig jaar maar liefst 4x de Kluisberg beklommen nu 2 keer zodat er nog voldoende energie voor de Kwaremont en Patersberg. Laatste 10 km vlak.

Deze rit in Google-earth voor zij die nog eens willen nagenieten: http://connect.garmin.com/proxy/activit ... ?full=true
of hier in browser: http://connect.garmin.com/page/activity ... cid=399332

Tot volgend jaar Amougies!
=D> =D> =D>
Tania
Mountainbiker

Post by Tania »

Coucou
Aan alle gasten die op onze toertocht waren HEEL HEEL hartelijk bedankt voor jullie komst !!!
Tot volgend jaar
Tania (Crazy wheels Tournai)
5peedy
Mountainbiker

Post by 5peedy »

Falco Peregrinus wrote:Super organisatie: aan elk gevaarlijk kruispunt kon er gewoon doorgevlamd worden dankzij de seingevers!!!
Parcour was perfect in evenwicht: vorig jaar maar liefst 4x de Kluisberg beklommen nu 2 keer zodat er nog voldoende energie voor de Kwaremont en Patersberg. Laatste 10 km vlak.
Leuke TT, maar bleef een beetje op mijn hoger zitten in deel 2.

Degenen die de 35 reden hebben alleen een leuk stukje tot en met de pater gemist. De rest stelde niet veel meer voor. Modderveldwegjes kan ik hier thuis ook met hopen vinden. Daarom dat ik liever elders ga rijden. Al had de organisatie natuurlijk ook pech dat ze niet via de Hotond konden. Na 45 km (ipv 50) zag ik tot mijn verrassing al de afspuitstand.

Kwaremont was alleen het eindstukje (vals plat). Als je helemaal van beneden komt kan het daar wel pijn doen. Maar nu was dat 2 keer niks.

Bij post 2 had ik wat geluk. Water was op, maar gelukkig werden er net toen ik daar was 2 volle vaten aangeleverd.

Voor de rest wel lof voor seingevers enz.
scorpionrider
Mountainbiker

Post by scorpionrider »

Kan alleen maar vol lof zijn over deze vtt.
een dikke pluim voor de organisatie die ondanks de vele regen de voorbije dagen toch een parcours konden uittekenen waar overal kon gefietst worden .
te voet ploeteren was er niet bij.
het buffet was ook dik in orde .
wie 45 km te weinig vond kon altijd nog eens de 25 rijd
en zo kom je ook aan 70.
volgend jaar terug op post.
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

Voor een tocht die start in Montdelenclus vond ik dit parcours een heel flauwe versie.
Heel veel verhard en 2 keer de Kluis beklommen
Alle stappaadjes gereden in ruien maar de Kluis zelf nauwelijks gezien.

Maar als dit bewust gedaan is om geen moddertocht te hebben dan wel alle felicitaties naar de organisatie.

De organisatie zelf was vlekkeloos en verdient 10/10 .

besluit : perfekte tocht voor tijd van het jaar (modder) en perfekte organisatie
Post Reply